شناسهٔ خبر: 67484611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جریان مسابقات کشوری؛

وزنه‌بردار اردبیلی طلایی شد

اردبیل - وزنه‌بردار اردبیلی در مسابقات کشوری با کسب سه نشان طلا قهرمان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور رضا باغی وزنه‌بردار خوش آتیه استان اردبیل با ثبت رکورد جدید در هر سه بخش توانست مدال طلا را کسب کرده و موفقیتی دیگر به نام ورزش استان اردبیل به ثبت برساند.

این وزنه‌بردار با بالای سر بردن وزنه ۱۴۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۱۷۰ کیلوگرم در ۲ ضرب توانست نشان طلا گرفته و در مجموع نیز با بالای سر بردن وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی توانست مقام اول را کسب کرده و نشان طلای خوش رنگ را نصیب خود کند.

با این پیروزی و کسب سه نشان طلا توسط وزنه‌بردار استان اردبیل، این استان وارد رقابت‌های حساس کشوری شد تا با این وزنه‌برداری بتواند برای آینده بهتر و شایسته‌تر امیدوار باشد.

استان اردبیل در سال‌های گذشته وزنه‌برداران شاخصی را تقدیم کشور کرده تا در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی بتواند نشان‌های با ارزش طلا و نقره را به دست آورد که حسین رضازاده و سجاد انوشیروانی از جمله قهرمانان این استان در رشته وزنه‌برداری بودند.

تیم وزنه‌برداری استان اردبیل در اوزان سنگین همواره جز رقبای سخت برای وزنه‌برداران سایر استان‌‎ها بوده و توانستند جایگاه‌های ممتازی را به دست آورند.

نظر شما