شناسهٔ خبر: 67484475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جلیلی گفتگوی پینگ‌پنگی را شروع کرد/کاندیدای انتخاباتی خطاب به پزشکیان: برای تحریم‌ها رو به قبله نشسته‌اید+ فیلم

اقتصادنیوز: سعید جلیلی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: برای تحریم‌ها رو به قبله نشسته‌اید و کشور را زندان می‌دانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی در دومین مناظره از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که برای خنثی سازی تحریم ها چه تلاشی می کنید و آیا در دوره مسئولیت تان به توافق می رسید؟ خطاب به پزشکیان گفت: شما کشور ما را قفس می نامید؟ یعنی چه در قفس؟ کشوری که این همه فرصت دارد و تعاملات ارزشمندی با دنیا دارد، می تواند بیشترین تعاملات را داشته باشد، چرا می گویید قفس؟

وی افزود: در بحث تحریم یک راهی را می دانید می گویید می روید جواب نمی گیرید همه امتیازها را می دهید هیچ امتیازی نمی گیرید و دوباره امتیاز می دهید؟ چرا؟

پزشکیان در پاسخ به جلیلی: شما تحریم را می پذیرید؟

جلیلی: نخیر. هیچ راهی برای تحریم نمی دهیم و راهتان این است که امتیاز بیشتر بگیرید با امتیاز دادن نتیجه بگیرید، رفتید همه امتیازها را دادید و هیچی نگرفتید و الان دوباره دارید دنبال می کنید. هنوز راه حل به من نداده اید. فقط به دنبال فشار از بیرون و چانه زنی از درون هستید.

جلیلی ادامه داد: آقای پزشکیان ما امروز برنامه جدی داریم برای رشد اقتصادی کشور. روابط اقتصادی کشور را نباید به دو سه کشور منحصر کنید. 

پزشکیان در پاسخ به جلیلی گفت: می شود برنامه ات را برای رشد اقتصادی بگویی؟

جلیلی خطاب به پزشکیان: یک بار شما بگویید جلوی چشم مردم چه برنامه ای دارید؟

پزشکیان گفت: چرا شما برنامه خود را نمی گویید؟ یک بار بگو.

جلیلی گفت: مگر شما برنامه داشتید؟ شما الان باید جواب بدهید. شما که مدعی هستید باید جواب بدهید، به خاطر تحریم رو به قبله می نشینید.

نظر شما