شناسهٔ خبر: 67483746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار تیران و کرون:

مشارکت و انتخاب اصلح نقطه عطفی در کشور خواهد بود

فرماندار تیران و کرون گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در این مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نقطه عطفی در تاریخ کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا بعد از ظهر امروز –سه شنبه –دوازدهم تیر_ در نشست با جمعی از افراد صاحب نظر، فعالان سیاسی و جمعی از فعالان اجتماعی تیران و کرون با موضوع مشارکت در انتخابات اظهارکرد: ضرورت حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برای گذر از مهمترین پیچ تاریخی کشور ضرورت دارد.

وی افزود: دعوت به حضور مردم برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه‌ای بزرگ برای کشور و نظام وظیفه همگانی است اما این مأموریت برای افراد صاحب نفوذ، فعالان سیاسی و اجتماعی مهمتر و ضروری‌تر خواهد بود.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه برگزاری جلسات ارتقای مشارکت در انتخابات برای گروه‌های مختلف صنفی و قشری، ضرورت دارد، تصریح‌کرد: چگونگی بستر سازی حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باید مورد بررسی و راهکار سنجی قرار گیرد.

محمدی‌کیا با تاکید به شرایط حساس فعلی کشور و لزوم توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری خاطرنشان‌کرد: وظیفه هر فرد ایرانی انتخاب فردی اصلح برای تأثیر گذاری در روند تصمیم گیری در امورات فعلی کشور است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری اقشار تحصیل کرده و آگاه جامعه در تصمیم گیری های مهم کشور، اذعان‌داشت: ترغیب، تشویق و همراهی مؤثر در امر مهم انتخابات توسط این گروه‌های مهم ضرورت دارد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه همسو با ضرورت مشارکت حداکثری انتخاب اصلح نیز مهم است، یادآورشد: مردم خواست با حضور حداکثری خود در این انتخابات به عزت و اقتدار ملی و بین المللی کمک کنند و همچنین با انتخاب رئیس جمهور اصلح توسعه و پیشرفت مملکت را فراهم سازند.

محمدی‌کیا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فراهم است، گفت: تغییری در تعداد و محل شعب اخذ رأی نخواهیم داشت و مثل مرحله اول این اقدام در مراکز قبلی انجام می‌شود.

وی اضافه‌کرد: حدود ۲ هزار نیروی اجرایی، نظارتی، پشتیبانی و امنیت با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری دارند.

نظر شما