شناسهٔ خبر: 67483253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری برای حل معضلات پایتخت چیست؟ 

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بی‌توجهی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری به مسائل مهم پایتخت در مناظرات خود انتقاد کرده و خواستار پیگیری برنامه‌های آنها برای این مهم از سوی صدا و سیما شد. رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بی‌توجهی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری به مسائل مهم پایتخت در مناظرات خود انتقاد کرده و خواستار پیگیری برنامه‌های آنها برای این مهم از سوی صدا و سیما شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا در جریان دویست و چهل و ششمین جلسه شورا با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه آینده اظهار داشت: هر آنچه ملت شریف و عزیز ایران انتخاب کنند؛ ان‌شالله خیر و صلاح کشور است. بار دیگر از این تریبون به عنوان خادم شهروندان عزیز تهرانی، از جوانان و دختران و پسران عزیز می‌خواهم تا در این انتخابات شرکت کنند تا رئیس جمهور آینده با آرای بالایی انتخاب شود.

اقراریان در ادامه در خصوص برگزاری مناظرات میان نامزد‌های ریاست جمهوری از صدا و سیما بیان کرد: چیزی حدود ۱۶ درصد جمعیت کشور در تهران زندگی می‌کنند؛ ضرورت دارد صدا و سیما نسبت به هر دو نامزد انتخاباتی این سوال را مطرح کند که برنامه‌های آنها برای حل مشکلات و مسائل پایتخت چیست؟ پایتخت با مسائل جدی، چون ترافیک، حمل و نقل، معضل آلودگی هوا و مباحث زیست محیطی مواجه است. در مناظرات انجام شده تاکنون هنیچ اشاره‌ای به این موضوع مهم نشده است، لذا از سازمان صدا و سیما درخواست می‌شود در فرصت باقیمانده از مناظرات در خصوص پایتخت سیاسی کشور نیز که بسیار حائز اهمیت است؛ حتماً پیگیر برنامه‌های نامزد‌ها باشد. فردی که منتخب ملت شود باید یکی از دغدغه‌هایش شهر تهران و شهروندان آن باشد و امیدواریم پس از اعلام نتایج انتخابات این وعده‌ها به فراموشی سپرده نشود. 

رئیس کمیته نظارت شورا در ادامه خطاب به شهردار تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه عطر سیب متذکر شد: همانطور که می‌دانید برگزاری این نمایشگاه در ادوار گذشته با چالش‌هایی مواجه بوده است و شاهد مشکلات گوناگونی بودیم. مسائلی که هم در صحن شورا مطرح شد و هم به سازمان فرهنگی هنری منتقل شد. از شهردار تهران درخواست می‌شود با توجه زمانی که تا برگزاری نمایشگاه عطرسیب در اختیار داریم از هم اکنون مسئولان ذیربط تدبیرات لازم را اندیشیده و برنامه‌ریزی کنند و کار را به دقیقه آخر واگذار نکنند تا دیگر شاهد نارضایتی و دلخوری در جمع مراجعه کنندگان نباشیم. 

در ادامه مهدی چمران، رئیس شورا در توضیحات تکمیلی در خصوص درخواست اقراریان مبنی بر پرداختن به مسائل پایتخت در مناظرات انتخاباتی توضیح داد: از ما در خصوص انتظارات، امکانات و راه حل‌ها برای مسائل مربوط به شهر تهران سوال شد و ما نیز انتظارات خود را نه تنها در خصوص تهران بلکه به طور کلی در خصوص شورا‌ها از دولت آینده مطرح کردیم، اما متأسفانه در گفتگو‌ها و مناظرات، اشاره‌ای به این مسائل نشد. امیدواریم که دولت آینده این مسائل را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما