شناسهٔ خبر: 67483050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار یزد مطرح کرد

اختصاص عمده اعتبارات حوزه آموزش و پرورش یزد به بخش سخت‌افزاری و آموزشی

استاندار یزد با اشاره به ضرورت ارتقاء زیرساخت‌های فعالیت‌های تربیتی و پرورشی برای دانش‌آموزی استان، گفت: یکی از جلسات شورای آموزش و پرورش استان به مسائل مربوط به زیرساخت‌های تربیتی و به ویژه کانون‌های فرهنگی تربیتی اختصاص خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان از کانون فرهنگی، تربیتی ام ابیها (س) یزد بازدید و به بررسی مسائل این مجموعه پرداخت.

وی در حاشیه این بازدید، با اشاره به برخی از اقدامات و فعالیت‌های پرورشی در حال پیگیری در حوزه آموزش و پروش، گفت: حجم برنامه‌ها و کیفیت آن‌ها بسیار زیاد و در خور تقدیر است.

استاندار یزد در همین راستا اظهار کرد: با این وجود، زیرساخت‌های این حوزه همچون زیرساخت‌های آموزشی، نیازمند ارتقا است.

فاطمی به صرف عمده اعتبارات حوزه آموزش و پرورش در بخش سخت‌افزاری و آموزشی نظیر مدرسه‌سازی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از جلسات شورای آموزش و پرورش به مسائل مربوط به زیرساخت‌های تربیتی و به ویژه کانون‌های فرهنگی تربیتی اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ توجه ویژه‌تری به کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان خواهد شد، اضافه کرد: مسائل و درخواست‌های کانون ام ابیها (س) بررسی و حمایت‌های لازم از فعالیت‌های این مجموعه صورت می‌گیرد.

استاندار یزد در ادامه بر برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌ها و محصولات مهارتی دانش‌آموزان استان تاکید و خاطرنشان کرد: با برپایی این نمایشگاه علاوه بر تشویق کودکان و نوجوانان به تداوم فعالیت‌ها، فرصتی برای فروش محصولات آن‌ها ایجاد می‌شود.

فاطمی در همین راستا بیان کرد: در صورت برپایی این نمایشگاه، واحدهای صنعتی و دستگاه‌های استان را موظف به خریداری از محصولات موجود، متناسب با سطح نیازهای آن‌ها خواهیم کرد.

نظر شما