شناسهٔ خبر: 67481932 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی:

فوق‌العاده‌های طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری صنعت نفت ابلاغ شد

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از ابلاغ فوق‌العاده‌های طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری صنعت نفت خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی علی‌مددی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به نتایج نشست‌های کارشناسی و مدیریتی برگزارشده، به‌منظور بازنگری فوق‌العاده‌های قابل پرداخت در چارچوب طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری مستمر صنعت نفت اعلام کرد: تغییرات فوق‌العاده‌های موجود و عنوان‌ها و مقادیر فوق‌العاده‌های تازه تعریف‌شده براساس شرایط شغل و شاغل از سوی وزیر نفت تصویب شد.

وی ادامه داد: اجرای این مصوبه‌ها از یکم فروردین‌ ۱۴۰۳ در همه پیمان‌های مستمر غیرپروژه‌ای مدیریت‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه (نیروهای پیمانکاری که مشخصات آنها در سامانه ساپنا ثبت شده است) ملاک عمل قرار می‌گیرد، همچنین دستور تسریع در پرداخت بن خرید کالای داخلی به نیروهای پیمانکاری مستمر غیرپروژه‌ای صادر شده است.

پرداخت ماهانه بن‌کارت به همه کارکنان صنعت نفت

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: تأکید وزارت نفت این است که بن‌کارت با مبلغ ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از محل بودجه جاری شرکت‌ها به‌صورت ماهانه پرداخت شود، اما برخی شرکت‌ها به‌صورت دوماهه و سه‌ماهه پرداخت می‌کنند، ازاین‌رو در تلاشیم با همسو کردن سیستم مالی، در همه شرکت‌ها به‌صورت ماهانه پرداخت شود.

علی‌مددی با بیان اینکه نامه پرداخت بن‌کارت پیمانکاران زده شده است، تصریح کرد: ۹۰درصد کار پیش رفته است و به دلیل اینکه این پرداخت در بودجه سال ۱۴۰۲ دیده نشده بود، از یکم فروردین ۱۴۰۳ به همراه معوقات آن از ماه آینده پرداخت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین بن‌کارت پیمانکاران و بقیه کارکنان صنعت نفت وجود ندارد، بیان کرد: در تلاشیم همان‌طور که بن‌کارت در شرکت‌های ملی گاز، پالایش‌و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی از حالت اعتبار خرید از برنامه تارا خارج شده و به‌صورت کارت خرید ارائه می‌شود، با انجام همسان‌سازی، این اقدام در شرکت ملی نفت ایران نیز اجرایی شود.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی یادآور شد: انجام این اقدام به‌راحتی میسر نیست و سازوکار آن باید فراهم و عملیاتی شود.

نظر شما