شناسهٔ خبر: 67481744 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رسانه ها مراقب امنیت روانی جامعه باشند

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی درست و دوری از حواشی مراقب باشند امنیت روانی جامعه در آستانه انتخابات برهم نخورد. معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی درست و دوری از حواشی مراقب باشند امنیت روانی جامعه در آستانه انتخابات برهم نخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اصحاب رسانه عصر روز سه شنبه در مجتمع فرهنگی ارشاد قزوین برگزار شد.

مسعود میرزاپور گفت: در عرصه انتخابات همه باید همت کنید تا این رویداد به نحو مطلوبی برگزار شود.

رسانه ها مراقب امنیت روانی جامعه باشند

وی بیان کرد: برای تقویت خانه مطبوعات لازم است با معرفی خبرنگاران توصیه کنید که فعالان این عرصه اعم از عکاس و خبرنگار عضو خانه مطبوعات شوند و با  نگاه صنفی بتوان در مسیر اعتلای جایگاه مطبوعات گام برداشت.

میرزاپور بیان کرد: اظهارنظرهایی در مورد نامزدها شده و چشم مردم به رسانه ها دوخته شده و باید مراقب باشید تا امنیت روانی جامعه آسیب نبیند و یک درگیری فضای مجازی به خیابان کشیده نشود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: خط قرمز همه ما تضمین امنیت فضای جامعه و کمک به برگزاری توام با آرامش انتخابات است لذا توصیه می شود در تبلیغ نامزدها حتما نقاط قوت فرد مورد نظر گفته شود و از تخریب نامزد دیگر خودداری کنیم تا تبعاتی نداشته باشد و رقیب هراسی نکنیم.

رسانه ها مراقب امنیت روانی جامعه باشند

میرزاپور اظهارداشت: در این روزها برای چند رسانه بدلیل تخلف، پرونده قضایی تشکیل شده لذا همه باید مراقبت کنید تا در مسیر قانونی حرکت کرده و قبل از اعلام رسمی نتایج انتخابات هرگز پیش بینی نکنید زیرا نقل قول خبر کذب هم مسئولیت دارد.

وی بیان کرد:  از انتشار فراخوان تجمع پیش از اعلام رسمی پیروزی هر نامزد نیز بایستی خودداری کنید و بدانید راه اندازی کارناوال شادی هم ممنوع است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهارامیدواری کرد با حضور موثر رسانه ها در صحنه انتخابات و اطلاع رسانی درست و تبیین شفاف انتخاب اصلح شاهد انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده مردم باشیم.

انتهای پیام

نظر شما