شناسهٔ خبر: 67481663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در بازدید از پروژه های حمل و نقل و ترافیک منطقه ۳:

ساماندهی و ارتقاء ایمنی و روان‌سازی معابر ترافیکی بزرگراه‌های منطقه ۳ باید مورد توجه ویژه قرار گیرند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیک منطقه ۳ در خصوص ساماندهی و ارتقاء سطح خدمات ترافیکی، مسیر بزرگراه‌های این منطقه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، شهریار افندی‌زاده ضمن دیدار با حمید جوانی شهردار منطقه ۳ شهرداری تهران، در حاشیه بازدید از پروژه های حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: با توجه به اولویت های مدیریت شهری در خصوص تکمیل و توسعه پارکینگ های عمومی و مکانیزه و ساماندهی پارک حاشیه‌ای با توجه به تراکم ترافیک سطح منطقه و تمرکز مجموعه‌های تجاری، اداری و درمانی که جاذب سفر می باشد و در سطح منطقه توزیع شده اند، باید به این منطقه  توجه ویژه نمود و اقدامات مناسب آن را انجام داد. 

افندی‌زاده با اشاره به نیاز به مرمت و بازسازی شبکه معابر بزرگراهی تاکید کرد؛ که در چند ماه گذشته، بیش از هزار متر گاردریل و نصب هزار و ۵۰۰ متر نیوجرسی، تامین و نگهداری سه هزار و ۶۸۳ عدد تجهیزات و علائم ایمنی، نصب صدو ۴۹ متر مربع تابلوهای هدایت مسیر و نهصدو ۵۰ عدد تابلو راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی معابر بزرگراهی با ۶۵ قطعه کاشن تانک و ۷هزار و ۲۰۰ قطعه استوانه و همچنین خط‌کشی بیش از ۸۰ کیلومتر طول مسیر رفت و برگشت، در سطح منطقه انجام شده است. همچنین با توجه به اهمیت این منطقه، نیاز است که توجه ویژه در خصوص ساماندهی و ارتقاء ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر معابر اصلی انجام گیرد.  

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اصلاح هندسی و ایمن سازی بیش از ۵۰ نقطه شبکه معابر، احداث پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی سه پایانه حمل و نقل عمومی (پایانه‌های شهید حقانی، قلهک و میدان ونک)، عملیات اجرایی و بهسازی ۷ ایستگاه BRT، تجهیز و اورهال ۳ قطعه پارکینگ‌ روتاری در خیابان‌های گل‌نبی، گلفام و خوارزمی و همچنین بازگشایی دسترسی‌های بزرگراهی از معابر شهری از دیگر اقدام های مهم و شاخص منطقه ۳ شهرداری تهران می باشند.  

افندی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پروژه پارک حاشیه ای به عنوان یکی از مهمترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری در سطح شهر تهران مطرح است که مانند مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما