شناسهٔ خبر: 67479844 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

با آرمان حساب اسپادانا آشنا شوید

مشاوره های تخصصی در امور حسابداری ، استقرار و پشتیبانی سیستم های حسابداری ، تامین نیرو انسانی برای خدمات حسابداری ، فروش نرم افزار حسابداری آرپا

صاحب‌خبر -

حسابداری دیگر صرفا ثبت دفاتر و تهیه صورت‌های مالی نیست. حسابداری ستون فقرات هر کسب‌ وکاری است که با ارائه تصویری شفاف از وضعیت مالی، به مدیران در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک یاری می‌رساند. اما این فرآیند با پیچیدگی‌های قوانین مالیاتی، گسترش روزافزون کسب‌وکارها و ظهور سامانه مودیان ، نیازمند ابزارها و خدمات حسابداری پیشرفته‌ای شده است.

گام های نخستین

محمد جواد و جلال عسکری موسسان اصلی شرکت آرمان حساب اسپادانا بعد از حدود 8 سال ارائه خدمات حسابداری در سال 1392 تصمیم به تاسیس شرکت و ارائه خدمات حسابداری در قالب شخصیت حقوقی گرفتند. در این راستا اولین دفتر شرکت در خیابان باهنر اصفهان تاسیس و در تاریخ 13/08/1392 با شماره ثبت 3884 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان به ثبت رسمی رسید.

در طی بازه زمانی 4 ساله بیش از 40 پروژه راه اندازی انواع ساختار و سیستم های مالی در شرکت های بازرگانی، تولیدی و خدماتی، ارائه خدمات مشاوره مالی، مالیاتی و بهای تمام شده، برگزاری دوره های آموزش تخصصی حسابداری همراه با نرم افزارها به صورت عملی انجام گردید.

در مسیر پیشرفت

در سال 1397 با هدف توسعه محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان و تامین نیاز نرم افزاری حسابداری مشتریان، آقایان مهدی خراسانی و مجتبی خسروی موسسان شرکت محاسبان آفاق چهلستون نماینده رسمی شرکت آریانا پرداز آینده با نام تجاری آرپا به اعضای هیئت مدیره آرمان حساب اضافه گردید و امتیاز نمایندگی انحصاری شرکت آریانا پرداز آینده با قراردادی جدید و نامحدود به شرکت آرمان حساب اسپادانا منتقل گردید.

با توجه به نوع قرارداد منعقده کلیه عملیات بازاریابی، فروش، استقرار و آموزش و همچنین پشتیبانی نرم افزار حسابداری آرپا در استان اصفهان به شرکت آرمان حساب واگذار گردید. متناسب با استانداردهای مورد نیاز زیرساخت های لازم جهت ارائه خدمات جدید به مشتریان از جمله انجام خدمات حسابداری در اصفهان ایجاد و بصورت حرفه ای فعالیت بر روی نرم افزار آرپا به خدمات قبلی شرکت اضافه گردید.

گسترش خدمات

در شرایط جدید مشتریانی که از خدمات حسابداری و مشاوره، استقرار و آموزش نرم افزار های حسابداری آرمان حساب استفاده می نمودند و با توجه به پیاده سازی نرم افزار بر بستر سخت افزار و شبکه نیاز جدید مشتریان به تامین ارائه خدمات IT بصورت مشاوره و تامین انواع تجهیزات شبکه و سخت افزار، راه اندازی پسیو شبکه ، سیستم های تلفنی مبتنی بر آیپی ( VOIP)، ارتباط بین دفاتر و سایر نیازهای مرتبط در این حوزه شناسایی گردید و جهت ارائه خدمات مطلوب کارشناسان مربوطه استخدام، زیر ساخت های لازم ایجاد و ارائه خدمات IT به مشتریان آغاز گردید.

با توجه به ماهیت نرم افزار آرپا که متناسب با شرکت های متوسط و بزرگ می باشد، جهت تامین نیاز شرکت های کوچک و فروشگاه ها نرم افزار اسپید محصول شرکت آریانا پرداز آینده به سبد محصولات قابل ارائه اضافه گردیده است و در حال حاضر شرکت آرمان حساب در حال ارائه خدمات به انواع شرکت ها با تنوع زمینه کاری و سایزهای مختلف می باشد.

چشم انداز

چشم انداز شرکت آرمان حساب اسپادانا ارائه خدمات با کیفیت در حوزه های مرتبط به مشتریان می باشد در این راستا بصورت پیوسته تلاش جهت بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه، افزایش خدمات قابل ارائه با حفظ کیفیت خدمات قبلی سرلوحه مدیران و کارشناسان بوده است.

در حال حاضر شرکت آرمان حساب به بیش از 400 شرکت در استان اصفهان خدمات حسابداری، مشاوره مالی و مالیاتی و بهای تمام شده، پشتیبانی نرم افزار های حسابداری آرپا و اسپید، پشتیبانی و خدمات شبکه و IT ارائه می کند و طی برنامه ریزی های انجام شده طی سه سال آینده تعداد مشتریان به بیش از 1000 شرکت افزایش داده می شود.

در ادامه با جزئیات بیشتری با خدمات آرمان حساب اسپادانا آشنا خواهید شد:

خدمات حسابداری :

  • مشاوره های تخصصی در امور حسابداری
  • استقرار و پشتیبانی سیستم های حسابداری
  • تامین نیرو انسانی برای خدمات حسابداری
  • خدمات 360 درجه حسابداری

فروش نرم افزار حسابداری مطابق نیاز شما:

  • نرم افزار حسابداری آرپا
  • نرم افزار حسابداری اسپید

خدمات IT و تامین سرور

  • مشاوره رایگان خرید
  • تامین سخت افزار
  • تامین تجهیزات و اجرای شبکه

لازم است بدانید استفاده از خدمات حسابداری حرفه‌ای و نرم افزار حسابداری مناسب، یک تصمیم استراتژیک برای تمامی کسب‌وکارها، از جمله کسب‌وکارهای مستقر در اصفهان است. با سپردن امور حسابداری به متخصصان و استفاده از ابزارهای مناسب، می‌توانید از دغدغه‌های مالی و مالیاتی خود کاسته و بر رشد و توسعه کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

نظر شما