شناسهٔ خبر: 67479390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد

جابه‌جایی ۹۱۶ هزار مسافر در گیلان طی ۳ ماه نخست امسال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از جابه‌جایی تعداد ۹۱۶ هزار و شش نفر مسافر در سطح استان طی سه ماه نخست امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک فهم ظهر امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جمع خبرنگاران، در تشریح آخرین آمار جابجایی مسافر در استان گیلان با ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال، تعداد ۹۱۶ هزار و شش نفر مسافر در سطح استان جابجا شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۶۲ هزار و ۱۰۰ سفر در استان گیلان انجام شده است، افزود: ۶۴ درصد سفرها برون استانی و ۳۶ درصد درون استانی بودند و ۷۷ درصد سفرها با سواری، ۱۳ درصد با مینی‌بوس و ۱۰ درصد نیز با اتوبوس انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۲ شرکت و مؤسسه حمل و نقل مسافر، ۱۰ پایانه مسافربری، ۳۲۰۰ راننده، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، ۷۱۲ مینی‌بوس و ۲۰۵۰ سواری تحت پوشش این اداره کل در استان گیلان فعال است.

نیک فهم اضافه کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری یا رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان اطلاع دهند.

نظر شما