شناسهٔ خبر: 67478802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار زنجان: ۲۷ هزار تن آسفالت برای ترمیم معابر شهر تامین شد

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: ۲۷ هزار تن آسفالت برای ترمیم معابر شهر در نظر گرفته شده که از این میزان ۲۳ هزار تن تولیدی خود شهرداری است و چهار هزار تن توسط پیمانکار تامین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به اقدامات عمرانی این نهاد اشاره کرد و افزود: امسال آمار تناژ آسفالت در زنجان نسبت به سال گذشته بیشتر است به گونه ای که خیابان‌های طولانی‌ از جمله خرمشهر و انقلاب اسلامی آسفالت‌ شد.

وی با تاکید بر اینکه حجم حفاری‌ها در سطح شهر بسیار زیاد است، اضافه کرد:اگر برای شبکه آب زنجان فکر نشود مشکلات زیادی بروز خواهد کرد چون این شرکت سالانه حدود ۶۰۰ حفاری در شهر انجام می‌دهد.

شهردار زنجان گفت: باید برای حفاری‌ها و ترمیم آنها تدبیر شود چون با توجه به فرارسیدن ماه محرم بی توجهی به این موضوع، مردم را در تردد با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.

این مسوول ادامه داد: شهرداری در مقابل این حفاری‌ها تعهدی نداشت اما به دلیل انجام نشدن کار برای رفع مشکل اقدام کردیم.

فیروزفر افزود: هم اکنون ۲۰ گروه ترمیم حفاری ها در سطح شهر فعالیت دارد که این تعداد پاسخگوی نیازهای شهر زنجان است.

شهردار زنجان به اجرای پروژه فیبر نوری در شهر اشاره کرد و گفت:مردم به بهره‌مندی از خدمات هوشمند نیاز دارند و البته در کنار آن، اجرای این طرح از الزامات شهر هوشمند است.

وی با بیان اینکه حفاری و ترمیم ناشی از اجرای پروژه فیبر نوری بر عهده پیمانکار است، اظهار داشت: پیمانکار طرح، ترمیم حفاری‌ها را درست انجام نمی‌داد به همین دلیل، چند بار کار را تعطیل کردیم و تذکر دادیم.

فیروزفر افزود: پیمانکار پروژه فیبر نوری باید به تعهدات خود عمل کند در این راستا شهرداری هم به اجرای کار کمک خواهد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه نظر شورا حمایت از هنرمندان است و باید مکانی پیش‌بینی شود که تولیدات آنها در معرض دید مردم قرار گیرد، گفت: باید فضایی پیش‌بینی و در اختیار هنرمندان قرار گیرد تا زمینه معرفی محصولات آنها فراهم شود.

حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی به سانحه هدف قرار گرفتن هواپیمای ایرباس توسط آمریکا و شهادت شماری از هموطنان اشاره کرد و گفت: آمریکا سابقه اقدامات این چنینی زیادی دارد و نباید به این کشور دل بست.

نظر شما