شناسهٔ خبر: 67478153 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جهاد اسلامی: نتانیاهو در برابر مقاومت شکست خورده است

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میدان شکست خورده است و حربه‌ای جز ارتکاب جنایت‌های بیشتر با هدف اعمال فشار علیه مقاومت ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، «محمد حاج موسی» شامگاه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم اظار داشت: مقاومت با امکانات محدود خود در برابر رژیم اشغالگر قدس که قوی‌ترین سلاح‌ها را در اختیار دارد، ایستاده است و همین نقش آفرینی مقاومت و حمایت ملت فلسطین از آن، باعث یأس و سرخوردگی محافل صهیونیستی شده است.

حاج موسی خاطرنشان کرد: مقامات صهیونیستی تاکید کرده اند که مقاومت در نوار غزه قدرتمندتر شده است و رژیم صهیونیستی نتوانسته است آنرا ریشه کن کند و اشغالگری این رژیم در نوار غزه نشان می‌دهد که تنها دنبال کشتار شهروندان و غیرنظامیان بی گناه است و نتانیاهو پس از شکست در میدان، حربه‌ای جز ارتکاب جنایت‌های بیشتر برای اعمال فشار به مقاومت ندارد.

وی مسئولیت کامل این جنایت‌های رژیم صهیونیستی را متوجه دولت آمریکا دانست که از جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه حمایت می‌کند. سخنگوی جهاد اسلامی تاکید کرد که اگر آمریکا می‌خواست توافق آتش‌بس صورت گیرد، حمایت‌های تسلیحاتی اش از رژیم صهیونیستی را متوقف می‌کرد و سکوت کشور‌های سازشکار عربی و اسلامی نیز مشارکت در جرم و جنایت‌های این رژیم به شمار می‌رود.

حاج موسی در پایان درباره وضعیت گذرگاه مرزی رفح که بسته ماندن آن باعث تشدید بحران قحطی و گرسنگی در غزه شده است، اظهار داشت که دولت مصر باید درباره وضعیت این گذرگاه توضیح دهد و موضعی قوی در این زمینه بگیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما