شناسهٔ خبر: 67478044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

سیاست شورا و شهرداری حمایت از هنرمندان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سیاست شورا و شهرداری حمایت از هنرمندان است و باید مکانی پیش‌بینی و در اختیار همه هنرمندان قرار گیرد تا زمینه معرفی محصولات هنرمندان گمنام فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم تیر- در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان سالگرد شهادت شماری از هم‌وطنان توسط آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس را یادآور شد و اظهار کرد: آمریکا سابقه اقدامات اینچنینی زیادی دارد و نباید به آن دل بست.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا تنها کشور برای داشتن رابطه نیست، افزود: ملت و دولت ما با کشورهای دیگر به تعامل پرداخته و رابطه برقرار خواهد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه نظر شورا حمایت از هنرمندان است، منتهی باید پیش‌بینی شود که تولیدات آنها در معرض دید قرار دهند، ادامه داد: باید مکانی پیش‌بینی و در اختیار همه هنرمندان قرار گیرد تا زمینه معرفی محصولات هنرمندان گمنام فراهم شود.

حسین حمزه‌لو پاک، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر زنجان با اشاره به بحث اختصاص بودجه برای ساماندهی زنجانرود گفت: پروژه زنجانرود زیر نظر مجمع عمران روستایی کار و پیگیری می‌شود،.

وی گفت: این پروژه به‌صورت فاز به فاز جلو می‌رود و اعتباراتی که سالانه به این پروژه داده می‌شود در همان راستا هزینه می‌شود.

حمزه‌لو همچنین درباره کمک به ساخت پارک موزه دفاع مقدس نیز گفت: در این راستا شهرداری سه میلیارد تومان کمک خواهد کرد.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز با اشاره به ساماندهی زنجان‌رود، ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۹۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است و در مراحل بررسی‌های اولیه هستیم، پس از تصویب نقشه‌ها و طی مراحل قانونی عملیات اجرایی آن تا دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: احداث کانال به منظور بازچرخانی فاضلاب از حوزه زنجان‌رود در محدوده شهر از پل سیدمحمد آغاز شده است و تا پل میز بها ادامه دارد، همچنین نصب آشغال‌گیر و ساحل‌سازی در دستور کار است و مدیریت شهری در نظر دارد زنجان‌رود به مرکز تفرجگاهی و گردشگری تبدیل شود.

نظر شما