شناسهٔ خبر: 67477984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

"هشت سفر"؛ یادی از شهید جمهور

اهواز - ایرنا - نمایشگاه گروهی عکس "هشت سفر" به مناسبت چهلمین روز درگذشت رییس جمهور و همراهان وی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مصلی مهدیه اهواز برپا شد.

صاحب‌خبر -

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه شامگاه دوشنبه با حضور وزیر ارشاد و جمعی از مسئولان استانی در مصلی مهدیه اهواز برپا شد.

مجید منادی با تشریح اقدامات دولت سیزدهم در استان خوزستان در حوزه‌هیا مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و... افزود: باید راه رئیس جمهور شهید با روایتگری اقدامات صورت گرفته ادامه پیدا کند که این مساله نیازمند تبیین است.

وی هنرمندان را بهترین تبیین‌گران و روشنگران عرصه خدمت برشمرد و از آنان خواست اقدامات دولت مردمی و شهید رییسی که بسیار قابل توجه هستند را با زبان شیوای هنر به مردم ارایه دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: شهید جمهور در مدت زمان کوتاه سه ساله خدمت خود هشت بار به استان خوزستان سفر کردند که این امر نشان از توجه ویژه ایشان به استان خوزستان و مردم این خطه است.

"هشت سفر"؛ یادی از شهید جمهور

وی بیان کرد: نمایشگاه گروهی عکس "هشت سفر" در واقع گوشه‌ای از سفرهای شهید رییسی قالب سفرهای استانی و سفرهای سرزده به استان خوزستان را در برمی‌گیرد.

به گفته منادی در این نمایشگاه ۴۰ عکس ۶۰ در ۴۰ از هفت عکاس خوزستانی در معرض نمایش قرار داده شده است.

امین نظری، فاطمه رحیماوی، میثم خالدی، مهدی پدرام‌خو، مرتضی یاقوتی، محمدعلی شیرالی، سیدخلیل موسوی عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی هستند.

علاقمندان می‌توانند از امروز به مدت یک هفته در مصلی مهدیه اهواز از این نمایشگاه دیدن کنند.

"هشت سفر"؛ یادی از شهید جمهور

نظر شما