شناسهٔ خبر: 67477561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سقف قرارداد پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر پیشنهاد شد

خبر ورزشی

با وجود رقم بالایی که باشگاه پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر پیشنهاد داده، اما این مهاجم هنوز قراردادش را امضا نکرده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل‌کثیر با وجودی که قرار است برای فصل آینده سقف دریافتی بازیکنان پرسپولیس را دریافت کند، اما همچنان نه پیش قراردادی که برای او ارسال شده را امضا می‌کند و نه برای امضای قرارداد و گرفتن عکس یادگاری در باشگاه حاضر می‌شود. 

این مهاجم که فصل گذشته نیز با همین روش و درخواست مبلغی بالاتر از پیشنهاد اولیه باشگاه درنهایت قید ادامه همکاری با پرسپولیس زد و با پیشنهاد بالای سپاهانی‌ها راهی اصفهان شد، خیلی زود هوای بازگشت به پرسپولیس به سرش زد، اما یحیی گل محمدی صراحتا در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا روی عیسی برای بازگشت به پرسپولیس نظر دارد یا نه صراحتا گفت: این موضوع را برای اولین باز اینجا می‌شنوم. ما هیچوقت به سراغ بازیکنان مازاد تیم‌های دیگر نخواهیم رفت.

یحیی این گونه با بازگشت عیسی مخالفت کرد، اما در نیم فصل و پس از جدایی او، آل‌کثیر یک بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و با سرخ‌ها قرارداد ۶ ماهه بست. حال با وجود تمام این اتفاقات و دلخوری‌هایی که هواداران پرسپولیس از او داشتند او همچنان با همان روش در حال مذاکره با پرسپولیس است.

در مذاکرات صورت گرفته بین طرفین شرایط مالی که باشگاه برای او در نظر گرفته شرایط خوبی است، به گونه‌ای که آل‌کثیر سقف پرداختی در پرسپولیس را دریافت خواهد کرد، آن‌هم در شرایطی که عیسی ملی‌پوش نیست. با این وجود آل‌کثیر نه تنها از امضای پیش نویس قرارداد که برای او ارسال شده خودداری کرده بلکه به باشگاه اعلام کرده تا زمانی که مطالباتش پرداخت نشود قراردادی را امضا نمی‌کند، در شرایطی که همین دیروز بانک شهر به عنوان مالک باشگاه تصویب کرد، بودجه لازم برای پرداخت مطالبات بازیکنان در اختیار باشگاه قرار گیرد و در یک کلام مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان وجود ندارد. موضوعی که باشگاه نیز به آل‌کثیر اعلام کرده و به او اطمینان خاطر داده طلبش قطعا پس از واریز پول به حساب باشگاه و انجام کار‌های اداری واریز می‌شود، اما عیسی هنوز با این موضوع موافقت نکرده و همه چیز را به دریافت مطالباتش موکول کرده است.

حال باید منتظر بود و دید بالاخره عیسی آل‌کثیر چه زمانی برای تمدید قرارداد راهی باشگاه خواهد شد و همچنتان می‌خواهد در همان مسیر قبلی گام بردارد یا نه.

نظر شما