شناسهٔ خبر: 67477224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت در انتخابات موجب توسعه، ترقی و پیشرفت است

سنندج_ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مشارکت در انتخابات را راه رسیدن به توسعه، ترقی و پیشرفت در همه زمینه‌ها دانست.

صاحب‌خبر -

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات یک رویداد مهم و سرنوشت ساز در کشور ما محسوب می‌شود و مساله مهم و تأثیرگذار در انتخابات، بحث همدلی و وحدت است.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات یک قانون الهی است نه بحثی که توسط شخص خاصی بنا نهاده شده باشد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری مشارکت مردم در این رویداد را ضروری خواند و عنوان کرد: مشارکت در انتخابات موجب توسعه، ترقی و پیشرفت، افزایش قدرت اقتصادی و عمرانی است.

ماموستا رستمی گفت: پیام اصلی شرکت در انتخابات مخابره این مساله مهم است که مردم برای کشور خود ارزش قائل هستند بنابراین انتخابات قبل از هر چیزی یک مساله مردمی است و مشارکت مردم در انتخابات نمود مردم سالاری دینی محسوب می‌شود.

وی اذعان کرد: انتخابات علاوه بر وحدت آفرینی، برابر با رکن اصلی دین یعنی نماز است و همانگونه که ادا کردن نماز واجب و فرض دینی است، پس شرکت در انتخابات و عمل به ندای مشارکت در این مساله حیاتی هم مهم و واجب است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از آنجا که در دین اسلام کرامت و عزت مهم است اتحاد هم رکن اصلی دیگر است و خداوند این وحدت بین مسلمین را دوست دارد.

ماموستا رستمی یادآور شد: در دین اسلام مسوؤلیت پذیری هم مهم است و اتحاد و همدلی که در جریان انتخابات شکل می‌گیرد برای مسلمان از هر چیزی با ارزش‌تر است.

وی گفت: در بین ادیان اللهی دین اسلام بهترین طریقت است و تمام مسائل را به درستی و شفافیت مطرح کرده که باید مؤمن و مسلمان برای هدایت به ریسمان این دین مطهر چنگ زند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری افزود: دین اسلام همه ادیان را برادر می‌داند و بر مسلمانان در جهت حفظ عزت، کرامت، وحدت، همدلی و یکدلی و تاکید بر نمایش این برادری تاکید کرده است.

نظر شما