شناسهٔ خبر: 67476955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی در تبریز

شهردار تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه فرهنگی و ورزشی در حوزه مناطق دو و هفت با اعتباری افزون بر ۲۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل مجتمع پردیس رسانه و هنر، پارک‌های رجایی شهر و شهید فاتح، سالن‌های چندمنظوره فضیلت و کوهستان است.

وی ارتقای سرانه‌های شهری با تاکید بر توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی را یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری دانست و افزود: با تلاش‌های مستمر و بی وقفه و با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی پرسنل شهرداری، ساختمان پردیس رسانه و هنر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت و در شش طبقه سازه‌ای با صرف ۱۴۲ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی مورد استفاده اصحاب رسانه و هنر شهر قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این مجتمع مجهز به سالن بدنسازی و پرورش اندام، فیزیوتراپی و زمین ورزشی است.

هوشیار از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک رجایی شهر در مجاورت مجتمع پردیس رسانه و فرهنگ تبریز با هزینه کرد ۳۸ میلیارد تومان خبر داد و تاکید کرد: این بوستان جدید به عنوان فضایی تفریحی در کنار مجتمع فرهنگی پردیس رسانه و هنر می‌تواند موجب رونق بخشی هر چه بیشتر این مکان جدیدالاحداث باشد.

وی اولویت شهرداری در توسعه اماکن ورزشی را توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار شهری دانست و تصریح کرد: عملیات عمرانی احداث ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره با هدف توسعه ورزش‌های همگانی و افزایش سرانه بی وقفه تداوم دارد و بر همین اساس سالن چندمنظوره فضیلت با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و ۳۰ میلیارد تومان هزینه و سالن ورزشی کوهستان اندیشه نیز با مساحت ۲۲۰ مترمربع با صرف هزینه چهار میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک شهید فاتح واقع در خیابان ابوذر خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در بافت پرتراکم شهری با هزینه ۱۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد.

هوشیار افزود: با بهره‌گیری از این فضاهای جدید فرهنگی و ورزشی، شاهد افزایش سرانه‌های شهری در این حوزه‌ها خواهیم بود.

نظر شما