شناسهٔ خبر: 67476240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

توزیع مجلات رشد دانش‌آموزی در مدارس قزوین افزایش پیدا کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نوع توزیع و اشاعه مجلات رشد نقش مستقیمی در استقبال دانش‌آموزان از این مجلات دارد و لازم است افزایش توزیع مجلات رشد در مدارس استان قزوین در دستور کار مدیران مدارس قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی ظهر امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی که با هدف تبادل نظر به منظور افزایش توزیع مجلات رشد برگزار شد، اظهار کرد: مجلات رشد یکی از بسته‌های کمک آموزشی به منظور تربیت و یادگیری است و از طرفی نقش تقویت محتوای برنامه‌ها و کتاب‌های درسی را بر عهده دارد.

وی بر نقش اثرگذار مجلات رشد در تربیت نسل آینده تأکید کرد و افزود: محتوای مجلات رشد باید در راستای ارتقای سطح علمی، اعتقادی و تربیتی دانش‌آموزان کمک کنند. مجلات رشد در تقویت مهارت خواندن و دانش‌افزایی دانش‌آموزان و معلمان نقشی اثرگذار است و در توسعه دانش و تربیت دانش‌آموزان کمک‌کننده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین در این نشست با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی و تحلیل نحوه توزیع مجلات در استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه، اجرای پویش و پیش‌بینی رویدادهای مناسب با مجلات از جمله راهکارهای اجرایی برای استقبال دانش‌آموزان از مجلات رشد است.

سیاهکالی مرادی با تأکید بر ضرورت برپایی نمایشگاه‌های مدرسه‌ای برای معرفی و ترویج خوانش مجلات رشد ادامه داد: نوع توزیع، انتشار و اشاعه مجلات رشد نقش مستیم در استقبال دانش‌آموزان از محتوای این مجلات دارد و در ضمن باید افزایش توزیع مجلات در مدارس استان قزوین در دستور کار مدیران مدارس قرار گیرد.

نظر شما