شناسهٔ خبر: 67474419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری آیین یکپارچه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام‌

رضا پاکزاد

 مراسم یکپارچه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳، در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های علمی موجود در دانشگاه، گفت: تقریباً ۲۳۰ نفر عضو هیئت علمی در دو بخش علوم پایه و بالینی داریم که اعضای هیئت علمی بالینی در گروه‌های داخلی، اطفال، زنان و... عمدتاً فوق تخصص هستند و این فرصتی است که برای دانش‌اندوزی در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است.

دکتر «جهانگیر عبدی» ادامه داد: در مقطع علوم پایه نیز از اساتید حرفه‌ای برخوردار هستیم که حائز رتبه‌های کشوری و مقالات متعدد هستند.

وی افزود: از نظر منابع زیرساختی هم دارای ۴ بیمارستان آموزشی هستیم. به‌عنوان نمونه بیمارستان ۳۶۰ تختخوابی رازی که حدود یک سال و نیم است از بهره‌برداری آن می‌گذرد، نمونه بی‌نظیری در غرب کشور است.

عبدی عنوان کرد: هر کدام از شما دانشجویان عزیز که فارغ‌التحصیل شده‌اید، در مقطع بعدی زندگی خود ممکن است یا وارد بازار کار شوید و یا به ادامه تحصیل بپردازید که در هر صورت کسب توفیق الهی را برای تک‌تک شما خواستارم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این مراسم با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) اظهار کرد: با توجه به فرهنگ زندگی اسلامی، کسب علم و دانش باید همواره در مقاطع گوناگون زندگی ما جاری باشد، به طوری که انسان همیشه به دنبال تعلیم و تعلم بوده و نسبت به این مورد احساس نیاز کند.

دکتر «بهزاد بسطامی» با توجه به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: با توجه به آیات قرآن کریم هر کدام از ما در طول حیات خود دارای مجموعه‌ای از مسئولیت‌های اجتماعی در خانواده، محیط کاری و نسبت به اطرافیان هستیم، بنابراین باید نسبت به امورات پیش‌آمده در جامعه حساس باشیم و در بحث انتخابات نیز می‌بایست مسئولیت‌پذیری خود را با مشارکت حداکثری و انتخاب کاندید اصلح نشان دهیم.

وی افزود: کسانی که در مجموعه انتخاب‌های خود در زندگی به دنبال انتخاب بهترین‌ها هستند قطعاً به توفیق خواهند رسید و در قرآن کریم نیز به این افراد برای سعادت به آنها بشارت داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلح شخصی است که مردمی، مسئولیت‌پذیر، معتقد به مبانی انقلاب و با برنامه و منظم باشد و امیدواریم که با شرکت در انتخابات پیش رو، برگ زرینی را در تاریخ کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام

نظر شما