شناسهٔ خبر: 67473330 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری اولین گردهمایی سراسری اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت

اولین گردهمایی سراسری معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت کشور در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «مفدا شوشتر» اولین گردهمایی سراسری معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت صبح روز یک شنبه با حضور سردار عبدالرضا مرادحاجتی و جمعی از معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان خوزستان در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهواز برگزار شد.

در این نشست دکتر میثم عالی پور معاون محترم آموزش، تحقیقات و فرهنگی_دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای ارائه درس «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی شوشتر آمادگی لازم برای ارائه این واحد درسی را به دانشجویان دارد؛ وی در حاشیه این نشست از مسئولان مربوطه خواستار همکاری بیشتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با دانشکده علوم پزشکی شوشتر شد.

همچنین در این نشست شیوه‌های نوین تدریس، هم اندیشی در خصوص استفاده از اساتید جوان، بهره برداری از دستورالعمل‌های جدید ارائه شده در خصوص تدریس این درس و بیان مشکلات و راهکارهای ارائه درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه های استان از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری اولین گردهمایی سراسری اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت

نظر شما