شناسهٔ خبر: 67472615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس مرکز اسلامی گلستان خبر داد؛

تشرف علمای اهل سنت گلستان به حرم رضوی

جمعی از علمای اهل سنت گلستان با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) از مزار شهید آیت الله ریسی زیارت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین :حجت السلام دیلم رئیس مرکز اسلامی استان گلستان گفت: جمعی از روحانیون و مدرسین اهل سنت استان گلستان با حضور در مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا(ع) از مزار شهید جمهور خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی زیارت کردند.

حجت الاسلام دیلم در ادامه گفت: اهل بیت (ع) و از جمله امام رضا (ع) همواره تلاش فراوانی داشتند تا سنت پیامبر اکرم(ص) در جامعه اجرا گردد و از اینرو اهل سنت نیز محبت و ارادت ویژه ای به اهل بیت پیامبر (ص) دارند.
وی اظهار داشت: مسائل اخلاقی یکی از حوزه‌های مورد توجه امام رضا(ع) در احیاء سنت پیامبر اسلام(ص) بوده و یکی از مسائل مهمی که یک جامعه برای تعالی خود به آن نیاز دارد حوزه اخلاق است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: امام رضا(ع) نه تنها سیره پیامبر(ص) را نقل می کردند بلکه خود عامل به سیره نبوی بودند، در واقع سیره امام رضا(ع) همان سیره پیامبر(ص) بود و همواره به مردم توصیه می‌کردند به سیره ایشان عمل کنند و در زندگی خود به کار گیرند.
حجت الاسلام دیلم، افزود: هدف از بعثت پیامبر(ص) مکارم اخلاق بود و امام رضا(ع) احیاگر دین نبوی و ترویج اخلاق کریمانه و الگوی برتر برای همه مسلمانان در اخلاق، عبادت، شجاعت، تدبر، بخشش و سخاوت است و از همین رو همه دل‌ها مشتاق ایشان است.

نظر شما