شناسهٔ خبر: 67472425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جسد آخرین مفقودی سیل سوادکوه پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن جسد آخرین مفقودی سیل سوادکوه پس از هفت روز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامعلی فخاری صبح امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن جسد آخرین مفقودی سیل سوادکوه اظهار کرد: هم‌زمان با هفتمین روز از مفقود شدن پیکر دختر ۱۵ ساله مشهدی در جریان سیلاب پنجم تیر سوادکوه، با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های جست‌وجو و عملیات هلال‌احمر مازندران مقارن ساعت ۸:۳۰ شب گذشته پیکر فرد مفقود شده از رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.

وی درباره جزئیات عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن افراد مفقود شده در حادثه سیلاب افزود: بر اساس آخرین گزارشات ارسالی تعداد افراد مفقود شده پنج نفر بود که با همت نیروهای امدادی سه نفر از این تعداد به‌صورت زنده پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه پیکر یکی از دو نفر مفقود باقی‌مانده نیز روز چهارشنبه هفته گذشته در رودخانه تلار قائم‌شهر پیدا شد، عنوان کرد: جست‌وجو برای یافتن پیکر نفر دوم که دختر نوجوان بود، ادامه داشت که تیم تخصصی سیلاب هلال‌احمر شهرستان بابلسر موفق شد جسد فرد نامبرده را از رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر بیرون بکشد.

فخاری یادآور شد: پس از وقوع حادثه سیل و آب‌گرفتگی محور سوادکوه و منطقه پل‌سفید ۳۵ تیم امدادی به منطقه اعزام شدند و به بیش از ۳۰۰ نفر خدمات لازم را ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات جست‌وجو برای یافتن پیکر مفقودان بیش از ۱۰ تیم جست‌وجو با به‌کارگیری ۱۱ قلاده سگ‌های تجسس هلال‌احمر در مدت زمان هفت روز مشارکت داشتند.

نظر شما