شناسهٔ خبر: 67472343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تحلیلگر بلژیکی در مصاحبه با خبرگزاری قدس:

مبارزه مسلحانه تنها راه فلسطینی‌ها برای بازپس‌گرفتن کشورشان است/ جامعه بین‌الملل بر مبنای عدم عدالت و بزدلی استوار است و بدون قید و شرط از اسرائیل حمایت می‌کند

اجم الرای به خبرگزاری قدس گفت، تنها روش باقیمانده برای مردم فلسطین برای بازپس گیری حقوق و سرزمین خود، مقاومت مسلحانه است.

صاحب‌خبر -


الیجاه جی ماگنیر (اجم الرای)، خبرنگار نظامی و حوزه جنگ و تحلیلگر مسائل تروریسم در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری قدس در خصوص حق قانونی فلسطینی ها برای دفاع از سرزمین شان و اینکه مردم فلسطین چطور می‌توانند حقوق پایمال شده و سرزمین اشغال شده خود را بازپس بگیرند؟ گفت: انتخاب توافق اسلو نادرست بود. اسرائیل به این توافق احترام نمی گذاشت و از به رسمیت شناختن کشور برای فلسطینی‌ها خودداری کرد. علاوه بر این، 82 درصد از سرزمینهای کرانه باختری را ضمیمه کرده است و به ساخت شهرک‌های غیرقانونی ادامه می‌دهد و تنها گزینه باقیمانده برای فلسطینی‌ها، انتخاب مبارزه مسلحانه برای به دست آوردن دولت و سرزمین خود بدون در نظر گرفتن از خودگذشتگی‌هایی است که باید نشان دهند.

 

اجم الرای همچنین با انتقاد از سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایات صهیونیستها گفت: جامعه بین‌الملل ثابت کرد بر مبنای عدم عدالت و بزدلی استوار است و بدون قید و شرط از اسرائیل حمایت می‌کند. بنابراین، عمدتا زمانی که جهان استانداردهای دوگانه را بر اساس موقعیت طرف درگیر تصویب می‌کند، تکیه بر قوانین بین‌المللی بی‌فایده است.

 

وی افزود: مقاومت مسلحانه احساس ناامنی را به شهرک‌نشینان صهیونیست القا می‌کند و آنها را به سوی عزیمت به کشور مبدا خود سوق می‌دهد.

 

انتهای پیام/ ع ن/ 24

نظر شما