شناسهٔ خبر: 67472289 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ساخت بیش از ۳۲ هزار کلاس درس در سه سال اخیر با کمک خیرین

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس با تعامل سازنده باعث شد با کمک خیرین در سه سال گذشته بیش از ۳۲ هزار کلاس درس ساخته‌ شود. مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس با تعامل سازنده باعث شد با کمک خیرین در سه سال گذشته بیش از ۳۲ هزار کلاس درس ساخته‌ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز امروز سه شنبه 12 تیرماه با حضور  محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز، حمیدرضا خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در اجلاس سران برگزار شد. 

 محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز در  این همایش ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور، اظهار کرد: داریوش گنجی یکی از  خیرین بود که سال‌ها در آلمان زندگی می‌کردند، ۱۵ مدرسه در بیرجند و استان خراسان جنوبی ساخت و در زادگاهش به دیار ابدی پیوست و یادشان را گرامی می‌دارم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز  ابراز کرد: آثار خیر و برکت خیرین در نقاط مختلف کشور نورافشانی می‌کند و بذر علم و دانش را در همه جا می‌نشاند. شهید جمهور ستاد ویژه‌ای را برای هم‌افزایی و یک سند را با خیرین ایجاد کرده بودند که مشکلات و موانع را بردارد. امیدواریم رئیس‌جمهور جدید توجه به آموزش و پرورش و خیرین شریک راهبردی دولت را جدی بگیرند.

جعفری ادامه داد: تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید و قصد داریم آن را به ۲۰ هزار میلیارد برسانیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز افزود:  وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس با تعامل سازنده باعث شد با کمک خیرین در سه سال گذشته بیش از ۳۲ هزار کلاس درس ساخته‌ شود، تشکر و تقدیر می‌کنیم که بساط علم و دانش را گسترش دهند.

 انتهای پیام/ 

نظر شما