شناسهٔ خبر: 67471785 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

حادثه سخت برای صهیونیست‌ها در مرکز نوار غزه

رسانه های رژیم صهیونیستی از حادثه سخت در مرکز نوار غزه خبر دادند و به انتقال ۵ نظامی مجروح صهیونیست به بیمارستان‌های نقب و اشدود اشاره کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حادثه سخت در غزه خبر دادند.

شبکه خبری المیادین بامداد سه‌شنبه گزارش داد که به دنبال وقوع یک حادثه سخت ضد نظامیان اشغالگر در مرکز نوار غزه، رسانه‌های عبری از وضعیت خطرناک برای اشغالگران در مصاف با گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه خبر دادند.

رسانه‌های عبری از جراحت شماری نظامیان این رژیم در جریان درگیری‌ها با نیروهای مقاومت در محور نتساریم در جنوب غزه خبر دادند.

مدیر دفتر شبکه خبری المیادین دوشنبه شب گزارش داد که نیروهای مقاومت محل استقرار نظامیان اشغالگر در محور نتساریم و مقر فرماندهی ارتش اشغالگران را با بیش از ۲۰۰ خمپاره هدف قرار داد.

المیادین افزود: در پی حملات بی‌امان مقاومت، لشکر ۹۹ اشغالگران از یگان نیروی هوایی درخواست امداد کرد که این حادثه به معنای وقوع حادثه بسیار سخت برای اشغالگران به شمار می‌رود.

منابع صهیونیست اعلام کردند که شماری از نظامیان این رژیم در غزه زخمی شده و بالگردهای ارتش، مجروحان را به شهر نقب و اشدود منتقل کرده‌اند.

نظامیان زخمی شده صهیونیست به بیمارستان سوروکا در نقب و آوستا در اشدود منتقل شده‌اند.

خبرنگار المیادین حادثه امشب برای اشغالگران در محور نتساریم را به ا ذعان محافل عبری «دشوار» توصیف کرد و افزود که انتظار می‌رود اشغالگران آتش حملات خود را بامداد به غزه تشدید کنند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از درگیری شدیدی خبر دادند که در النصیرات و خان یونس در مرکز و جنوب غزه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر جریان دارد.

نظر شما