شناسهٔ خبر: 67471628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

موقعیت صندوق‌های اخذ رای مشابه دور نخست انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: شعب اخذ رأی با همان موقعیت و ساختار پیشین برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی صبح امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با بی طرفی مجریان انتخابات و حربه‌های فراوان نظارتی، دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری در استان خراسان شمالی در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

وی افزود: نمایندگان نامزدها به همراه نمایندگان هیئت نظارت در شعب اخذ رأی حضور دارند با سامانه جامع الکترونیکی که در اختیار هیئت نظارت، ستاد انتخابات و وزارت کشور وجود دارد، همه فرایند انتخابات قابل رؤیت و نظارت است و شرایط به‌طور کامل شفاف و تحت نظارت است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در دور دوم انتخابات، افراد متولد ۱۳۸۵ و پیش از آن می‌توانند رأی بدهند، همچنین کسانی که در دور نخست موفق نشده‌اند رأی بدهند، می‌توانند در دور دوم در انتخابات شرکت کنند.

ناهیدی از آمادگی شعب اخذ رأی با همان موقعیت و ساختار قبلی برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و تصریح کرد: بیشترین آرا با سند هویتی کارت ملی داده شده است، اما آن دسته از واجدان شرایط که با شناسنامه رأی می‌دهند، به فوریت در شعب اخذ رأی، کد ملی آن‌ها از ثبت احوال قابل استعلام است.

وی نمایندگی‌های احزاب استان را از فعال‌ترین‌های کشور دانست و افزود: در این دوره از انتخابات بستر مناسب رقابتی میان احزاب نیز وجود دارد و افراد بی‌سواد برای نوشتن رأی خود در شعب اخذ رأی، فرد مورد اعتماد را به‌همراه بیاورند.

نظر شما