شناسهٔ خبر: 67471332 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراجعه بیش از ۳۰۰۰ موتورسوار به مراکز معاینه‌فنی موتورسیکلت در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰۰ موتورسیکلت سوار به مراکز معاینه‌فنی مراجعه کرده اند.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تردد بالای موتورسیکلت‌ها در شهر اصفهان و به‌رغم اینکه ظرفیت ایجاد شده در شهر اصفهان برای پذیرش و ارائه خدمات معاینه‌فنی موتورسیکلت در حدود ۸۰ هزار دستگاه در سال با یک شیفت کاری است، اما تاکنون تعداد محدودی موتورسیکلت به مراکز موجود مراجعه کرده‌اند.


سیدعلی عبدالهی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ‌سازی در این زمینه و اهمیت اعمال قانون و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌های دودزا و بدون معاینه‌فنی در کنار سایر عوامل برای کمک به کاهش آلودگی هوای اصفهان افزود: طبق قانون هوای پاک، انجام معاینه‌فنی برای تمام وسایل نقلیه موتوری اعم از سبک، سنگین و موتورسیکلت در دوره‌های زمانی منظم الزامی است و باید موتورسیکلت‌ها نیز سالانه برای انجام معاینه‌فنی به مراکز مراجعه کنند.


او گفت: در حال حاضر در مراکز معاینه‌فنی خودرو‌های سبک جی واقع در خیابان جی همدانیان، مرکز شفق واقع در اتوبان ذوب آهن، بلوار شفق و حمایت واقع در زینبیه، کوی امام خمینی (ره) امکان ارائه خدمات معاینه‌فنی موتورسیکلت به شهروندان وجود دارد.

نظر شما