شناسهٔ خبر: 67470652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد:

متناسب با ظرفیت و توان مشاوران بومی به آنها طرح مطالعاتی و نظارتی می‌دهیم

حمید رضا دهقان

مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد اعلام کرد: متعهد هستیم که متناسب با ظرفیت و توان مشاوران بومی به هر ۸ مشاور گریددار رشته آب، طرح مطالعاتی و نظارتی بدهیم تا در زمینه توزیع متناسب طرح‌های مطالعاتی توجه لازم را داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

«جواد محجوبی» در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مهندسان مشاور استان یزد به همراه مشاوران دارای گرید آپ، گفت: اعتقاد راسخ داریم اگر شرکت‌های مهندسان مشاور در برخی از استان‌ها قوی و بزرگ هستند به دلیل حمایت همه‌جانبه کارفرمایان و ادارات و سازمان‌های دولتی استان است.

وی افزود: متعهد هستیم که متناسب با ظرفیت و توان مشاوران بومی به هر هشت مشاور گریددار رشته آب، طرح مطالعاتی و نظارتی بدهیم و در زمینه توزیع متناسب طرح‌های مطالعاتی توجه لازم را داشته باشیم.

محجوبی ابراز کرد: با برگزاری تور فنی مشاوران برای بازدید میدانی و بررسی طرح‌های حوزه آب در استان و سایر استان‌ها موافقیم و حمایت و استقبال می‌کنیم.

مدیر عامل آب منطقه‌ای افزود: این شرکت با فعالیت در اکوسیستم نوآوری استان، آمادگی دارد از ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های حوزه آب حمایت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای یزد، محجوبی در پایان گفت: انتظار داریم در طرح‌ها و مطالعات، مشاوران بومی و به خصوص رعایت برنامه زمانبندی در قراردادها را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام

نظر شما