شناسهٔ خبر: 67470598 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بررسی جزئیات مصوبات جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت

در چهل‌ودومین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت موارد جدیدی از فهرست مولدسازی به تصویب رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهل‌ودومین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی در سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد.

در این نشست موارد جدیدی از فهرست مولدسازی به تصویب رسید و اعضا با لغو مصوبه مازاد یک فقره ملک با بهره‌برداری شرکت ارتباطات و زیرساخت در تهران موافقت کردند.

در این نشست با قیمت و شرایط واگذاری یک فقره ملک با بهره برداری وزارت نیرو در اصفهان موافقت شد.

در ادامه این جلسه، یک فقره ملک با بهره‌برداری وزارت دادگستری در استان اصفهان، دو فقره ملک با بهره‌برداری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان سمنان، دو فقره ملک با بهره‌برداری وزارت تعاون در استان سمنان، چهار فقره ملک با بهره‌برداری وزارت علوم در استان سمنان، یک فقره ملک با بهره‌برداری سازمان زندان‌ها و یک فقره ملک با بهره‌برداری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان آذربایجان‌غربی مازاد اعلام شده و قیمت و شرایط واگذاری آن‌ها به تصویب رسید.

اعضا با لغو مجوز فروش دو فقره ملک با بهره‌برداری وزارت جهاد کشاورزی در استان‌های زنجان و اصفهان موافقت کردند.

در بخش دیگری از این نشست، ۹ فقره ملک با بهره برداری وزارت آموزش‌وپرورش در استان سمنان مازاد اعلام شد و شرایط واگذاری آن‌ها به تصویب رسید، اعضا در این نشست، همچنین قیمت و شرایط واگذاری سه فقره ملک با بهره‌برداری وزارت آموزش‌وپرورش در استان قم را بررسی و به تصویب رساندند.

نظر شما