شناسهٔ خبر: 67470285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کشف 59 دستگاه ماينر با اشرافيت اطلاعاتي پليس نيشابور

صاحب‌خبر -
کشف 59 دستگاه ماينر با اشرافيت اطلاعاتي پليس نيشابور

خبرگزاری آریا-  فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف تعداد 59 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با پدیده شوم قاچاق و  کمک به چرخه اقتصادی کشور، کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی متوجه شدند در محدوده یکی از روستاهای میانجلگه  از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، نگهداری و استفاده می شود.
 
سرهنگ حسین احمدی گفت : کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی با همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فدیشه طی یک عملیات تعداد 59 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را به ارزش تقریبی 30 میلیاردریال کشف و ضبط کردند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی ٢ نفر متهم به دستگاه قضایی، از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس تقدیر و تاکید کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم برای کمک به اقتصاد  و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما