شناسهٔ خبر: 67469958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت و شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان در میناب

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مراسم اربعین شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراها نشان با حضور مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه، آیت الله ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، آحاد مختلف مردمی، اصحاب رسانه و خبرنگاران و هنرمندان در محل مسجد امام (ره) شهر میناب برگزار شد.

کریمی به دستاوردهای دولت مردمی اشاره کرد و گفت : یکی از کارهای با ارزش و ماندگار دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی در حوزه فرهنگ و هنر، مردمی سازی هنر در قالب قرارگاه شهید آوینی بود که در استان هرمزگان در حال اجرا می باشد.

در ادامه این مراسم رادمهر از خدمات و دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله رئیسی مردمی بود و در خدمت به مردم شب و روز نداشت و در همین راه نیز به شهادت رسید.

وی افزود: یاد شهید رئیسی همانند شهدای دیگر این نظام و انقلاب همچون رجایی، بهشتی، حاج قاسم و سایر شهدا همیشه در یاد مردم خواهد ماند.

گفتنی است: این مراسم با برنامه مذهبی از جمله ؛ نوحه خوانی محلی ، مرثیه سرایی ، عزا محلی ، چاوش خوانی و سخنرانی همراه بود.

نظر شما