شناسهٔ خبر: 67468719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

دولت در سایه سعید جلیلی ویترینی نبود 

فاطمه آزادی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سعید جلیلی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی به منزله این بود که یک رئیس‌جمهوری است که فقط گزارش نمی‌دهد. 

صاحب‌خبر -

مصطفی طاهری امروز (دوشنبه، ۱۱ تیر ماه) در جمع هواداران سعید جلیلی در زنجان، با بیان اینکه فعالیت در شورای عالی امنیت ملی مصداق تجربه یک دولت کوچک است. اظهار کرد: دولت در سایه سعید جلیلی، طی سال‌ها همراه با کارشناسان خبره، در همه موضوعات مختلف طرح و برنامه‌ای برای ارائه دارد.

وی با اشاره به اینکه تجربه دولت در سایه ویترینی نبود، ابراز کرد: سعید جلیلی در رعایت انصاف و تقوا با توجه به شناخت چندین ساله که از این نامزد داریم مورد تایید بوده و کسی است که به خاطر رأی دست به هر کاری نزده است‌. 

در ادامه رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در زنجان گفت: حرکت در مسیر و نیت در راه خدا اجر اخروی دارد. 

حمید ارجمندفر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، ادامه داد: کاری کنیم که مسیر ادامه‌دهنده راه شهدا باشد و امیدواریم در دور دوم انتخابات، نتیجه‌ای رقم بخورد که به نفع کشور و ملت و حتی امت اسلامی باشد. 

 وی با اشاره به هم‌افزایی جبهه انقلاب خاطرنشان کرد: دو مسیر در مقابل‌مان است که یک مسیر تحریم، شکست و ذلت است که توسط استکبار جهانی ترسیم شده و مسیر دیگر راهی است که از غدیر عبور می‌کند و به امام زمان (ع) منتهی می‌شود؛ لذا مسیر و حق امروز ما، حضور در انتخابات و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

نظر شما