شناسهٔ خبر: 67467655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کومان: قوی‌ترین ‌تیم را از نظر بدنی و ذهنی انتخاب می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اعلام کرد که در بازی مرحله یک هشتم نهایی تیمش عملکرد متفاوتی مقابل رومانی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی هلند فرداشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی رومانی خواهد رفت. هلند در دور گروهی عملکرد چشمگیری نداشت و مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار داشت.

رونالد کومان امیدوار است که تیمش در بازی فردا مقابل رومانی عملکرد متفاوتی داشته باشد و راهی دور یک چهارم نهایی شود.

کومان در نشست خبری قبل از این بازی عنوان کرد: هفته طولانی‌ای داشتیم. کاش فاصله کمتر بود. ولی زمان زیادی داشتیم ‌تا بازی با اتریش را بررسی و آنالیز کنیم. برای مثال فهمیدیم که ‌جایگیری‌ها در کدام قسمت از زمین درست نبود. 

او ادامه داد: ما فشرده بازی ‌نکردیم و به نظر می‌رسید انرژی کمی داریم و به اندازه کافی تهاجمی ‌نیستیم. البته بخشی به خاطر این بود که حریف بیشتر از ما کنترل ‌توپ را در اختیار داشت. همه می‌دانند که باید تغییر کنیم و ‌می‌توانیم تغییر کنیم. فردا تایید این را در زمین خواهید دید. ‌

سرمربی هلند درباره احتمال تغییرات در ترکیب تیمش همچنین گفت: نه. تغییر زیادی نخواهیم داشت. البته که ما خوب نبودیم ولی نیازی به ‌نگران شدن نیست. ما مدت‌هاست کنار هم هستیم و در یک تیم ‌گاهی هم شما لحظاتی ناامیدکننده دارید. من بر اساس آنچه در ‌اختیار دارم و آنچه می‌بینم ترکیب را انتخاب می‌کنم. من قوی‌ترین ‌تیم را از نظر بدنی و ذهنی انتخاب می‌کنم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما