شناسهٔ خبر: 67467353 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

انهدام باند کلاهبرداری تحت پوشش فروش خودروهای تصادفي خارجی

معاون عمليات ويژه پليس آگاهي فراجا گفت: باند کلاهبرداري که با مانورهاي متقلبانه خودروهاي تصادفي را به عنوان اتومبيل لوکس با قيمت گزاف به شهروندان مي فروختند، شناسايي و دستگير شدند.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین اصفهان؛ سرهنگ ضرغام آذين در تشريح اين خبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: با توجه به اشراف اطلاعاتي بر مجرمان و تبهکاران و برخورد با سرشاخه هاي اصلي، رسيدگي پرونده اي با موضوع جعل و کلاهبرداری  تحت پوشش خريد و فروش خودروهاي خارجي تصادفي در دستور کار مرکز عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي هاي به عمل آمده و انجام تحقيقات گسترده پليسي از شکات مشخص شد متهمان ضمن تشکيل باند، ابتدا نسبت به خريد خودروهاي تصادفي خارجي با قيمت پايين اقدام کرده و پس از مانور متقلبانه خودروها را به عنوان اتومبيل لوکس، کم کار کرد، بي رنگ و بدون تصادف با قيمت گزاف به شهروندان مي فروختند که ضمن خارج کردن خطوط ارتباطي، متواري مي شوند.

معاون عمليات ويژه پليس آگاهي فراجا تصريح کرد: با تلاش کارآگاهان واقدامات اطلاعاتي و پليسي، مخفيگاه متهمان شناسايي و در عمليات هاي جداگانه هر سه نفر دستگير شدند .

وي با بيان اينکه متهمان دستگير شده در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: با انجام اقدمات فني 75 مورد از مالباختگان شناسايي که پس از هماهنگي قضائي نسبت به مواجهه حضوري با  متهمان اقدام شد.

سرهنگ ضرغام خاطرنشان کرد: متهمان با قرار وثيقه مناسب روانه زندان شدند که تلاش جهت شناسايي ديگر مالباختگان ادامه دارد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

نظر شما