شناسهٔ خبر: 67466352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر سنندج تاکید کرد

ضرورت تسریع تکمیل بوستان موسیقی شهر سنندج

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به تعهد احداث بوستان موسیقی در راستای عضویت سنندج در شبکه شهرهای خلاق موسیقی یونسکو، خواستار تسریع در تکمیل این بوستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌اله رضایی بعدازظهر امروز _دوشنبه یازدهم تیر_ در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر سنندج، با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو، خواستار حضور گسترده مردم همیشه در صحنه شهر سنندج، در این رویداد مهم شد.

وی در ادامه با اشاره به گرم شدن هوا و حضور مردم در پارک‌ها افزود: شهرداری باید به نظافت پارک‌ها، جمع‌آوری به موقع زباله‌ها و پاکسازی سطل‌های زباله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر سنندج، نام‌گذاری کوچه‌ها و محلات را یکی از خواسته‌های مردمی و از اولویت‌های نظم‌دهی و زیباسازی شهر دانست و بر لزوم توجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به این امر تأکید کرد.

رضایی به بازدید میدانی از ناحیه منفصل شهری ننله نیز اشاره کرد و گفت: یکی از درخواست‌های ساکنان این ناحیه نام‌گذاری مکان احداث چمن مصنوعی به نام مرحوم آرمان بنفشی بود که از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به تعهد احداث بوستان موسیقی در راستای عضویت سنندج در شبکه شهرهای خلاق موسیقی یونسکو، خواستار تسریع در تکمیل این بوستان شد.

نظر شما