شناسهٔ خبر: 67466157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بداخلاقی و عملیات روانی یک ستاد انتخاباتی علیه خبرگزاری ایسنا

هجمه رسانه‌های حامی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به خبرگزاری دانشجویان ایران، به بهانه بازتاب اخبار و مواضع کاندیدای رقیب در حالی بود که کاندیدای اول به عللی در ۴۸ ساعت گذشته، شخصاً در صحنه رقابت‌ها حاضر نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،‌ با نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و توسل حامیان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به هر آنچه در چنته دارند، برای تبلیغ نامزدهای خود، به‌طور موازی، به تبلیغات سلبی و منفی برای رقیب نیز پرداختند و از جمله، برخی کانال‌های تلگرامی نزدیک به مسعود پزشکیان با انتشار پستی مشترک، هجمه به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را در دستور کار خود قرار دادند.

این در حالی است که مسعود پزشکیان به‌دلیل آنچه برخی بیماری یاد کردن در این دو روز موفق نشده بود،‌ شخصاً به اعلام مواضع گسترده یا سخنرانی بپردازد به‌طوری که حتی روز گذشته نیز به همین دلایل،‌ از فرصت تبلیغاتی خود در رسانه ملی به طور کامل استفاده نکرد.

اما در مقابل، سعید جلیلی از زمان آغاز زمان تبلیغات در دور دوم انتخابات،‌ به فعالیت پرداخت و طبق روال رسانه‌ها این فعالیت و سخنرانی‌ها در ایسنا نیز منعکس شد.

این درحالی است که پیش از این ایسنا با انتشار خبری مشخص اعلام کرد میزبان نامزدهای هر دو طیف است و آمادگی انتشار اخبار تمام نامزدهای انتخاباتی را دارد.

انتهای پیام

نظر شما