شناسهٔ خبر: 67465475 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صحنه هایی از عملیات سرایا القدس و قسام علیه اشغالگران+فیلم

گردانهای قسام شاخه نظامی حماس و نیز سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطینی صحنه هایی از نبرد مبارزانشان با اشغالگران منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مبارزان فلسطینی در حال نبرد سنگین با اشغالگران در محله الشجاعیه در شهر غزه هستند.

قسام شاخه نظامی حماس صحنه هایی از نبرد مبارزانش را با اشغالگران و جنگ افزارهای آن در این منطقه منتشر کرد.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز صحنه هایی از انفجار چند بمب در مسیر جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی در جنوب غرب رفح و گلوله باران خمپاره ای مواضع نظامیان صهیونیست به نمایش گذاشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

نظر شما