شناسهٔ خبر: 67465411 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جهاد اسلامی: آزادی مدیر بیمارستان الشفاء، کذب بودن روایت صهیونیست‌ها را افشا کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آزادی مدیر بیمارستان الشفاء غزه، این اقدام را بیانگر کذب بودن روایت‌های صهیونیست‌ها برای یورش به این بیمارستان دانست.

صاحب‌خبر -

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که آزادی «محمد ابو سلمیه» مدیر بیمارستان الشفاء غزه ثابت کرد که روایت صهیونیست‌ها برای یورش به این بیمارستان و تخریب آن کذب بوده است.

این جنبش افزود: جنایت‌های دشمن در نابودی ارکان زندگی در غزه، در راستای انتقام‌گیری جنایتکارانه از طریق جنگ ویرانگر و نسل‌کشی سازماندهی شده است.

جهاد اسلامی همچنین دولت‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی از جمله دولت «جو بایدن» را مسئول سکوت در برابر جنایت‌های این رژیم دانست.

این جنبش افزود: جنایت‌های دشمن صهیونیستی بر استواری و پایبندی ملت فلسطین به مقاومت تا رهایی از رژیم اشغالگر می‌افزاید.

رژیم صهیونیستی پس از آغاز جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر سال گذشته)، به بهانه آنکه حماس مقر خود را در زیر ساختمان بیمارستان الشفاء مستقر کرده است، به این بیمارستان حمله کرد و جنایت‌های بی‌شماری در آن مرتکب شد.

«محمد ابو سلمیه» مدیر بیمارستان الشفاء که به اسارت صهیونیست‌ها درآمده بود، امروز پس از آزادی خود به همراه ۵۰ اسیر دیگر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران در نوار غزه گفت: رژیم اسرائیل در زندان‌های خود خدمات پزشکی به اسیران ارائه نمی‌کند بلکه بر خلاف کنوانسیون‌های بین المللی به آنها حمله می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله تجاوزگرانه خود به نوار غزه هزاران شهروند فلسطینی از جمله زنان و کودکان خردسال را اسیر و در بازداشتگاه‌های خود نگهداری می‌کند. کادر و پرسنل بیمارستانی از جمله پرسنل بیمارستان شفاء از جمله این اسیران هستند. پیش از این منابع خبری فاش کردند که شرایط نگهداری اسیران فلسطینی نظیر بازداشتگاه بدنام گوانتانامو آمریکا است.

منبع: ایرنا

نظر شما