شناسهٔ خبر: 67465348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سهم دو نامزد انتخاباتی از سازه های تبلیغاتی مشخص شد

سازمان زیباسازی شهر تهران در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به هر نامزد ۵۰ سازه تبلیغاتی که شامل ۳۸ عرشه و ۱۲ بیلبورد است تخصیص داده است. سازمان زیباسازی شهر تهران در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به هر نامزد ۵۰ سازه تبلیغاتی که شامل ۳۸ عرشه و ۱۲ بیلبورد است تخصیص داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغات شهری تهران به نامزدهای مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور حامد شایان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، نمایندگان دو کاندیدای راه یافته به مرحلهٔ دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و تنی چند از مدیران سازمان زیباسازی در محل سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.

در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به هر نامزد ۵۰ سازه تبلیغاتی که شامل ۳۸ عرشه و ۱۲ بیلبورد است تخصیص داده شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما