شناسهٔ خبر: 67465290 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله کعبی در پیامی:

مردم با رای بالا به دکتر جلیلی، زمینه خدمت بهتر را فراهم کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم آگاه و بیدار برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی تصریح کرد: امیدواریم با خلق حماسه توسط مردم لحظه‌شناس، زمینه خدمت به ملت در جایگاه ریاست جمهوری توسط آقای دکتر سعید جلیلی آغاز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم آگاه و بیدار برای مشارکت طوفانی و گسترده در پای صندوق های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امیدواریم با خلق حماسه توسط مردم لحظه‌شناس، زمینه خدمت به ملت و حرکت برای حل مشکلات فراوان قابل حل اقتصادی و فرهنگی در جایگاه ریاست جمهوری توسط آقای دکتر سعید جلیلی با طوفان رای مردم پای کار آغاز شود.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعاونوا علی البر و التقوی

ملت بزرگ ایران،

مردم شریف خوزستان،

وظیفه شرکت در انتخابات با رای مرحله اول به پایان نرسیده است. شرکت گسترده در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و رای به اصلح، واجب عقلی و شرعی، عمل صالح سیاسی و حق مهم تأثیرگذار شهروندی است. رای ملت سرنوشت‌ساز است و بستری برای تأمین منافع ملی و ترسیم آینده محسوب می‌شود. سستی و کوتاهی در این امر عواقب جبران‌ناپذیری دارد.

مردم آگاه و بیدار، کار آن کرد که تمام کرد، الاکرام بالاتمام.

امیدواریم با خلق حماسه توسط مردم لحظه‌شناس، زمینه خدمت به ملت و حرکت برای حل مشکلات فراوان قابل حل اقتصادی و فرهنگی در جایگاه ریاست جمهوری توسط آقای دکتر سعید جلیلی با طوفان رای مردم پای کار آغاز شود.

با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام، از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم که در آستانه محرم الحرام، ملت حسینی با رای بالای خود به آقای دکتر جلیلی، زمینه خدمت بهتر و با پشتوانه رای ملی را فراهم سازد.

دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳

عباس کعبی  
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

نظر شما