شناسهٔ خبر: 67465052 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد:

نقش موثر سامانه هوشمند کمیته امداد در برقراری عدالت اجتماعی

تهران -ایرنا- رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره )توانسته است با سامانه‌های هوشمند و دیجیتال، اعتماد و عدالت اجتماعی را در جامعه هدف و مددجویان ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، محمد خوانساری در بازدید غرفه کمیته امداد در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، بر نقش فناوری اطلاعات در ارائه خدمات به تمام اقشار و برقراری عدالت اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد توانسته است گام‌های موثری در ارائه خدمات بر بستر هوشمند و دیجیتال بردارد، اضافه کرد: تحول در سامانه‌های خدماتی کمیته امداد در عمل رضایت جامعه مددجویان را به همراه داشته است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: توسعه سامانه‌ها و ایجاد سکوهای جدید دیجیتال برای ارتباط موثر با مددجویان در راستای عدالت اجتماعی است که کمیته امداد به بهترین شکل در این حوزه ورود کرده است.

به گفته خوانساری، دسترسی آسان، سریع و جامع به اطلاعات مددجویان و مددکاران تمامی خدمات کمیته امداد را هدفمند و با کمترین انحراف به جامعه هدف می‌رساند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه امداد برای حرکت در مسیر هوشمندترین و خدمات دیجیتال تاکید کرد: مهم‌ترین تاثیر خدمات الکترونیک اعتمادافزایی و اعتمادسازی در میان مردم به خصوص اقشار محروم است.

غرفه کمیته امداد در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ تا فردا ۱۲ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

نظر شما