شناسهٔ خبر: 67464906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ستاره دورتموند در راه پیوستن به قهرمان بوندس‌لیگا

متس هوملس، مدافع سابق دورتموند، مورد توجه باشگاه بایرلورکوزن قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، طبق ادعای بیلد، بایرلورکوزن هنوز پیشنهاد دومی از بایرن برای جاناتان تاه دریافت نکرده است. این باشگاه نمی‌خواهد از تقاضای 40 میلیونی خود عقب‌نشینی کند.

لورکوزن همچنان منتظر است تا ببیند آیا بایرن برای جذب تاه که نمی‌خواهد قراردادش را بعد از سال 2025 تمدید کند، اصرار خواهد کرد یا خیر. تاه فقط می‌خواهد به مونیخ برود اما باید دید پیشنهاد بعدی بایرن به 40 میلیون یورو نزدیک می‌شود یا او باید همچنان منتظر بماند.

در این بین لورکوزن به دنبال گزینه‌های جانشینی تاه است و حتی اگر این بازیکن ماندنی شود نیز می‌خواهد خط دفاع خود را تقویت کند. بیلد نوشته است که یکی از این گزینه‌ها متس هوملس است که جذب او رایگان خواهد بود. مذاکرات اولیه نیز با او صورت گرفته است.

لورکوزن همچنین برای جذب والدمار آنتون (27 ساله) تلاش کرده بود، اما کاپیتان اشتوتگارت تصمیم گرفت به دورتموند برود. اگر هوملس به لورکوزن برود، یادآور انتقال سامی هیپیا در سال 2009 خواهد بود. این فنلاندی در سن 35 سالگی با انتقال آزاد از لیورپول به لورکوزن ملحق شد. کاپیتان لورکوزن در آن زمان، سیمون رولفس بود که اکنون مدیر ورزشی باشگاه است.

انتهای پیام/

نظر شما