شناسهٔ خبر: 67464871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نظارت بر مراکز طبخ غذای عوامل انتخابات در زنجان تشدید شد

زنجان- ایرنا -مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی، تیم‌های این دستگاه بر مراکز طبخ غذا و سلامت وعده‌های غذایی عوامل اجرایی انتخابات در استان نظارت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

محمدباقر حاج کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از وظایف سازمان دامپزشکی نظارت بر تولید، نگهداری و توزیع فراورده های خام دامی است که در این راستا طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز طبخ ویژه عوامل اجرایی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این اقدام از روز ششم تیر امسال آغاز شد که با توجه به ۲ مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری تا روز ۱۶ تیرماه در سطح استان ادامه یافت.

این مسوول ادامه داد: نظارت بر غذای عوامل اجرایی انتخابات یکی از برنامه‌های نیروهای بهداشتی دامپزشکی است که در همین راستا گروه های سیار نظارت بهداشتی دامپزشکی در قالب ۱۰ گروه بر محل‌های طبخ و تهیه غذای عوامل اجرایی و ستادی حوزه انتخابات نظارت می کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان ابراز امیدواری کرد: همانند سالهای گذشته هیچ‌گونه مشکلی به وجود نیاید و همه نهادها و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در کمال امنیت و سلامت، این مرحله را سپری کنند.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۱۵ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

زنجان در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارای ۷۷۲ شعبه اخذ ثابت و سیار رأی بود و نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برگزاری این انتخابات مشارکت داشتند.

نظر شما