شناسهٔ خبر: 67464574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور جمعی از مسئولان در مشهد انجام شد؛

نام‌گذاری پایگاه اهدای خون مجتمع امید به نام شهید خدمت «مالک رحمتی»

آیین نام‌گذاری پایگاه اهدا خون مجتمع امید به نام شهید خدمت «مالک رحمتی»، با حضور مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سعید اصغریان» مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی در آیین نام‌گذاری پایگاه اهدا خون مجتمع امید به نام شهید خدمت «مالک رحمتی» که امروز در چهارراه شهدا برگزار شد، اظهار داشت: در ایام بزرگداشت چهلمین روز شهدای خدمت شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی، مالک رحمتی و همراهان‌شان هستیم از همین رو وظیفه ما این است که همواره یاد و نام شهدای خدمت را، زنده نگه داریم.

وی تصریح کرد: شهید مالک رحمتی در زمانی که قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی بود، عمل حسنه اهدای خون را در این پایگاه انجام می‌داد، از همین رو تصمیم گرفته شد این پایگاه به نام این شهید بزرگوار مزین شود.

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی افزود: ما باید همواره نام و یاد این شهدا را زنده نگه داریم و راه آنان را ادامه دهیم و همانند آنها در مسیر حق قدم برداریم تا پس از مرگ، از ما به نیکی یاد شود.

جواد مصطفوی مدیر اجرایی وقت دفتر شهید مالک رحمتی، قائم‌مقام سابق تولیت آستان قدس رضوی، نیز در ادامه این مراسم به بیان خاطره‌ای از شهید مالک رحمتی پرداخت و گفت: هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم پایگاهی که روزی شهید رحمتی در آن اهدای خون داشت، به نام وی مزین شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: سال ۱۴۰۱ به همراه شهید رحمتی، به این پایگاه مراجعه و به توصیه پزشک، خون اهدا کردیم.

مدیر اجرایی وقت دفتر شهید مالک رحمتی ادامه داد: شهید مالک رحمتی، جوانی مؤمن، پرکار، انقلابی و بسیار بااستعداد بود که اجر زحمات و تلاش‌هایش را با شهادت از خدا گرفت.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما