شناسهٔ خبر: 67464456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل حقوقی و امور مجلس:

مماشاتی با واحدهای تولیدی متخلف نداریم

المیرا عسگری زاده

مدیرکل حقوقی و امور مجلس گفت: سیاست کلان سازمان استاندارد در موضوعات حقوقی با استفاده از ابزارهای موجود برخورد با متخلقان است و با تمام توان کوچکترین مماشاتی با واحدهای متخلف نخواهد شد. 

صاحب‌خبر -

مهدی شعبانی ۱۱ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در یکی از واحدهای تولیدی ارومیه اظهار کرد: برخورد با واحدهای متخلف به معنای این نیست که مانع تولید هستیم بلکه در راستای صیانت از حقوق مردم به عنوان مدعی‌العموم کیفیت، با متخلفان مماشات نخواهیم داشت. 

شعبانی با بیان اینکه بدنبال تحقق شعار سال هستیم، ادامه داد: نگاه سازمان، نگاه حمایت از تولید است و با تمام توان در کنار واحدهای تولیدی پویا خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه سفرهای استانی را در برنامه کاری قرار دادیم و مشکلات واحدها را در راستای وظایف سازمانی خود پیگیری کردیم، گفت: همانطور که با متخلفان برخورد جدی می‌کنیم از واحدهایی که نیازهای ملی را تامین می‌کنند با تمام توان حمایت می‌کنیم. 

وحید موسی پور، مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه بازرسی مستمر از واحدهای تولیدی در استان انجام می‌شود، اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های عملیاتی سازمان ملی استاندارد در حوزه نظارت و ارزیابی واحدهای تولیدی در استان، بازرسی فنی از واحدهای تحت پوشش با حضور مستمر کارشناسان اداره کل در واحدهای تولیدی و شرکت‌های بازرسی دارای گواهی تایید صلاحیت از سازمان ملی استاندارد ایران، انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه از واحدهای دانش بنیان حمایت می‌شود، گفت: با اخذ نشان دانش نماد، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از تسهیلات موجود بهره جسته و اقدام به انجام سریع و آسان صادرات محصولات تولیدی کنند. 

انتهای پیام

نظر شما