شناسهٔ خبر: 67463776 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۱۳ میلیارد ریال پودر و قرص بدنسازی قاچاق در قشم کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک محموله پودر بدنسازی و قرص های نیروزای قاچاق از یک انبار در شهرستان مرزی قشم خبر داد و گفت: ارزش این مکمل ها ۱۳ میلیارد ریال بوده است. فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک محموله پودر بدنسازی و قرص های نیروزای قاچاق از یک انبار در شهرستان مرزی قشم خبر داد و گفت: ارزش این مکمل ها ۱۳ میلیارد ریال بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در پی اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیر قابل توجهی "مکمل ورزشی" قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی ماموران، در بازرسی از محل مورد نظر ۱۸۸ قلم مکمل های ورزشی قاچاق شامل ۱۴۳ کیلوگرم پودر بدنسازی و ۱۷ هزار و ۱۲۱ عدد انواع قرص، کپسول و آمپول بدن سازی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما