شناسهٔ خبر: 67463534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سعید جلیلی:

قدرت و توانمندي مردم برطرف کننده ضعف‌ها است

صاحب‌خبر -
قدرت و توانمندي مردم برطرف کننده ضعف‌ها است

خبرگزاری آریا- کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کسی نمی گوید در کشور ضعف وجود ندارد، افزود: قدرت و توانمندی مردم برطرف کننده ضعف‌ها است.

 

 سعید جلیلی پیش از ظهر امروز «دوشنبه 11 تیرماه 1403» در سفر تبلیغاتی به استان گلستان با لباس ترکمنی در اجتماع هوادارانش در مصلی وحدت گرگان حاضر و اظهار کرد: فرصت‌های موجود در استان گلستان فرصت‌های ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه هر کدام از جوانان استان گلستان می‌توانند برای کشور افتخار آفرین باشند، ادامه داد: اگر معتقدیم می‌خواهیم در کشور جهش ایجاد کنیم این جهش اتفاقی نیست و باید هر روستای استان گلستان سلول جهشی کشور باشد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه شرط این جهش این است که مردم را ببینیم و حقوق مردم را در نظر بگیریم، افزود: نمی‌شود عده‌ای با رانت و فساد از اعتبارات کشور استفاده کنند اما 50 درصد مردم حتی تسهیلات بانکی نگرفته باشند و نمی‌شود 90 درصد تسهیلات کشور را فقط 10 درصد مردم گرفته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر دنیا امروز اذعان می‌کند که ایران قطب توسعه منطقه است، به خاطر همین مردم است، خاطرنشان کرد: ما فرصت نداریم و باید از اندک فرصت‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم.

جلیلی با بیان اینکه ما ان شاالله به بهترین شکل بستر را فراهم می‌کنیم که شما مردم بتوانید در کنار دولت نقش محوری را در پیشرفت کشور ایفا کنید، خاطرنشان کرد: ملت ما به حداقل‌ها نگاه نمی‌کند بلکه به قله‌ها نگاه کرده و به سمت قله‌ها حرکت می‌کند؛ ملت نشان داد اگر این همبستگی را دارد به خاطر این است که اقوام و مذاهب مختلف باعث افزایش قدرت بوده‌اند و این ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه روز جمعه روز انتخاب شماست که چه را انتخاب کنید شهید رئیسی ظرفیت‌های گلستان را شناخت، خلیج گرگان را شناخت، پتروشیمی گلستان را شناخت و آن را احیا کرد، گفت: هر ایرانی و هر فردی در این کشور باید احساس کند می‌تواند با استعداد و توانی که دارد نقش شکوهمندی را در توسعه کشور ایجاد کند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز ما در آستانه یک انتخاب هستیم و برخی به دنبال ایجاد ناامیدی و‌ ضعف هستند، توضیح داد: برخی راه حل مشکلات کشور را گفت وگو با کشورهای دیگر و امتیازدهی به آنها می‌دانستند و نتیجه آن شد که امتیاز دادند و طرف مقابل نه تنها تعدی انجام نداد و به کل از توافق خارج شد و دلار 3 هزار تومانی به 30 هزار تومان تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه  کسی نمی‌گوید در کشور ضعف وجود ندارد اما ضعف را با چه می‌توان حل کرد؟ تنها چیزی که ضعف‌ها را برطرف می‌کند قدرت و توانمندی شما مردم است که باید استفاده شود، تصریح کرد: هرگاه کشوری مقاومت کرد پیروز بوده و در همین عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی و همه متحدانش زمانی که به سفارتخانه ما جسارتی کردند صدها موشک به آنها پرتاب شد و هیچ غلطی نتوانستند بکنند؛ آیا این جوانانی که در عرصه دفاعی شکوه و قدرت آفریدند نمی‌توانند در عرصه‌های دیگر فرهنگی، اقتصادی و ورزشی قدرت ایجاد کنند.

انتهای پیام

نظر شما