شناسهٔ خبر: 67463379 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ریدلی اسکات وسترنش را نمی‌سازد

طراح لباس فیلمی که ریدلی اسکات قصد داشت امسال بسازد گفت تا وقتی فیلم آماده شود به وسط تابستان رسیدیم و چون دیگر فصل برف نیست این کارگردان پروژه دیگری را شروع می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران، در حالی که نوامبر گذشته، ریدلی اسکات به نیویورکر گفته بود در حال جستجوی لوکیشن و استوری‌برد فیلم بعدی خود در ژانر وسترن است و احتمالاً در ماه مارس کارش را شروع می‌کند، اکنون گفته شده تولید این وسترن متوقف شده است.

شایعه شده بود که این وسترن برداشتی از رمان «اشباح درهم شکسته» اس. کریگ زالر است. اوایل این ماه، گزارش شد که این پروژه متوقف شده و اسکات برای کارگردانی بعدی‌اش، فیلم زندگی‌نامه‌ای «بی جیز» را در دست خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل،اکنون جانتی یتس، طراح صحنه و لباس برنده اسکار تایید کرده که در حالی که آنها قصد داشتند مارس امسال (اسفند) این پروژه را جلوی دوربین ببرند، اما حالا ساخت فیلم وسترن واقعاً متوقف شده است. او از این فیلم با عنوان «فری واکرز» یاد کرد و گفت ساخت این فیلم متوقف شده زیرا داستانش در برف می‌گذرد و از آنجا که اصولاً در این فصل برف نیست، تولید آن متوقف شد. وی تاکید کرد که این فیلم فیلمنامه بسیار زیبایی دارد.

اسکات در ۸۶ سالگی مجموعه‌ای از پروژه‌های بلند را در فهرست ساخت دارد و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها قصد بازنشسته شدن داشته باشد.

یتس گفت بر این باور است که اسکات تا زمانی که بدنش اجازه دهد به ساختن فیلم ادامه خواهد داد. وی گفت: این عشق زندگی شماست، این اشتیاق شماست، پس چه کار کند ...

در حال حاضر ۴ فیلم در فهرست ساخت اسکات وجود دارد که شامل اقتباس او از داستان کوتاه «بمب» کوین مک‌مولین، فیلم مهیجی درباره وال‌استریت با عنوان «سگ‌های بزرگ» و فیلم جاسوسی «ملکه و کشور» است. با این حال «بی جیز» از همه جلوتر است و فیلمبرداری آن اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود.

این کارگردان بریتانیایی که ۲ ماه پیش با لقب شوالیه مفتخر شد، سال ۲۰۲۱ «آخرین دوئل» و «خاندان گوچی» را بر پرده داشت، سال ۲۰۲۳ «ناپلئون» را راهی سینماها کرد و برای امسال «گلادیاتور ۲» را آماده کرده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما