شناسهٔ خبر: 67463238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنرانی جلیلی در اجتماع "حامیان سلامت" آغاز شد

تهران- ایرنا- سخنرانی "سعید جلیلی" نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع "حامیان سلامت" آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این اجتماع در محل سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است.

به "سعید جلیلی" گزینه اصلح که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است، رای می‌دهیم

ناصر سیم فروش یکی از اساتید پزشکی کشور در اجتماع حامیان سلامت دکتر جلیلی گفت: سلامت جزو اولویت‌های نخست کشور است.در ستاد شهید رئیسی هم‌قسم شدیم که به دستیاران، پرستاران و مناطق محروم کشور خدمت کنیم.بزرگترین مسئله سلامت کشور پیری جمعیت است که در دولت شهید رئیسی به آن توجه شد.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم به فرزندآوری توجه شد.امیدواریم در دوران دکتر جلیلی که شخصیتی آرام است، همواره پیشرفت کنیم.ما به گزینه اصلح که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است، یعنی دکتر جلیلی رای می‌دهیم.

در ادامه فاطمه محمد بیگی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:سلام به مدافعان سلامت و شهدای سفیدپوش و سرو قامت حوزه سلامت که در دوران کرونا، همچون سیمرغی نام آشنا بر سر بالین بیماران شتافتند و آرامش و سکینه را برای ملت به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: سلام بر شهید رئیسی سید شهیدان اهل خدمت که با دیپلماسی واکسن در چند روز اول ریاست جمهوری با ماموریت دادن به وزیر بهداشت و وزیر امور خارجه کاری کرد که در مدت چند روز واکسنی که قابلیت ورود به کشور نداشت، وارد شد.

محمد بیگی خاطر نشان کرد: با اجرای پویش ۷۰ درصد واکسیناسیون، در طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون همگانی فعال شد و کرونا از سر ملت ایران زدوده شد.در حالی که در دولت قبل ۱۱۳۱ صفحه برای ورود واکسن نامه نگاری شده بود و همه چیز را درگیر اف ای تی اف و ۵+۱ کرده بودند.این دولت شهید رئیسی و مجلس انقلابی بود که گره اف ای تی اف و ۵+۱ را از سر ملت ایران باز کرد.

وی افزود: اجرای ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در کشور و اضافه شدن ۱۷ هزار تخت بیمارستانی از جمله دستاوردهای دولت شهید رئیسی در سه سال گذشته بود.انتظار ما از دکتر جلیلی این است که حوزه سلامت را جدی‌تر گرفته، سرانه بهداشت درمان را افزایش داده، ارتقای بیمه‌ها برای حمایت از محرومیت زدایی را در برنامه داشته باشد، همچنین توجه به مسکن و اشتغال زنان سرپرست خانوار و بازیابی هویت حقیقی زنان و دختران ایران را در دستور کار قرار دهد.

ادامه دارد..

نظر شما