شناسهٔ خبر: 67462972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در قالب پویش اطعام علوی محقق شد:

پخت و اهدا بیش از ۱۵۶ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان استان هرمزگان

محمدعظیم آتش‌پنجه

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از طبخ و توزیع ۱۵۶ هزار و ۸۱۰ پرس غذای گرم در قالب اطعام علوی( غدیر) بین نیازمندان این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز دوشنبه ۱۱تیر با ارائه گزارشی از پویش اطعام علوی در استان اظهار کرد: به مناسبت عید بزرگ غدیرخم، عید ولایت مولی الموحدین، حضرت علی (ع)، پویش اطعام غدیر و ضیافت علوی همزمان با سراسر کشور توسط کمیته امداد در استان هرمزگان نیز با همکاری و مشارکت خیرین، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، دفتر ائمه جماعات، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم در استان هرمزگان اجرا شد.

باسره افزود: در راستای کمک به معیشت نیازمندان استان در عید بزرگ ولایت با همراهی مردم شریف و خیرین گرامی، تعداد ۱۵۶ هزار و ۸۱۰ پرس غذای گرم در قالب «پویش اطعام علوی» پخت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، پس از بسته بندی بین خانواده های ایتام و نیازمندان توزیع گردید.

وی ضمن قدردانی از مشارکت تمامی خیرین نیکوکار در پویش «اطعام علوی» یادآور شد: بر اساس آمارها و برآورد صورت گرفته، برای تهیه و تأمین مواد اولیه و پخت این تعداد غذای گرم در هرمزگان اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه مردم شریف و مؤمن و خیرین نیک اندیش همواره در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمک‌هایشان در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری و هم‌افزایی داشته‌اند، ادامه داد: همه‌ی آحاد مردم در صورت تمایل می‌توانند با استفاده از روش‌های متنوع مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در این امور خداپسندانه سهیم شوند .

انتهای پیام

نظر شما